قبولی یکی از متقاضیان سرمایه گذاری کبک بدون مصاحبه
16 اکتبر 2010 - 10:51
بازدید 344
8

    علی مختاری [email protected]   هفته گذشته  با وجود همه تنشها و خبرهای نه چندان دل چسبی که از اداره مهاجرت رسید و هنوز نیز تبعات آن ادامه دارد، شاهد یک پدیده بودیم. اداره مهاجرت کبک یکی از متقاضیان سرمایه گذاری از روش استان کبک را بدون مصاحبه پذیرفت.   آقای ت که  این […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

 

علی مختاری

[email protected]

 

هفته گذشته  با وجود همه تنشها و خبرهای نه چندان دل چسبی که از اداره مهاجرت رسید و هنوز نیز تبعات آن ادامه دارد، شاهد یک پدیده بودیم. اداره مهاجرت کبک یکی از متقاضیان سرمایه گذاری از روش استان کبک را بدون مصاحبه پذیرفت.

 

آقای ت که  این روزها در انتظار اعلام وقت مصاحبه بود بدون هر گونه شرطی نامه قبولی دریافت کرد. این اتفاق در مورد متقاضیان ایرانی  پدیده بسیار نادری  است.

 

این اتفاق  البته می تواند نشانه خوبی از تغییر روش اداره مهاجرت در رسیدگی به پرونده ها باشد که  تنها در صورتی می تواند اتفاق بیافتد که پرونده کامل و بدون نقص ارسال شده باشد و سوالی در ذهن افسر ایجاد نشده باشد.

دلیل دیگری که بر این  اتفاق قابل ارائه است این که اداره مهاجرت کبک در پی تحولات اخیر که به افزایش رقم سرمایه گذاری و تغییرات دیگر منجر شده است تعداد زیادی تقاضا دریافت کرده است و در پی آن است که با حذف مصاحبه تا حدود زیادی  به پروسه سرعت بخشد. گفته می شود که این اداره که معمولا به طور متوسط سالی حدود ۴۵۰۰ تقاضا دریافت می کرده است در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰۰ پرونده در اختیار دارد  و اگر نتواند راه حلی برای سرعت بخشیدن به پروسه رسیدگی نیابد زمان رسیدگی به پرونده ها بسیار طولانی خواهد شد.

به هر حال ضمن ابراز امیدواری از  اینکه این اتفاق در مورد دیگر دوستان هم تکرار شود از موکلین کنپارس تقاضا دارم  توصیه های ما را در تکمیل مدارک عمل نمایند تا  با داشتن پرونده ای کامل شانس حذف مصاحبه را نیز داشته باشند.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar