قانون جدید انتاریو برای دانشجویان دارای گواهی تحصیلی 1 ساله
12 نوامبر 2023 - 5:14
بازدید 372
11

کارفرمایان انتاریو نباید در آگهی‌های شغلی درخواست تجربه کار کنند دولت انتاریو تغییراتی را در برنامه انتخاب استانی خود (OINP) اعمال خواهد کرد تا تعداد دانشجویان بین‌المللی واجد شرایط برای درخواست در برنامه مهاجرت استانی (PNP) را افزایش ‌دهد. قانون جدیدی برای اصلاح برنامه انتخاب استانی انتاریو (OINP) با بازنگری در شرایط صدها دانشجوی بین‌المللی […]

ارسال توسط :
پ
پ

کارفرمایان انتاریو نباید در آگهی‌های شغلی درخواست تجربه کار کنند

دولت انتاریو تغییراتی را در برنامه انتخاب استانی خود (OINP) اعمال خواهد کرد تا تعداد دانشجویان بین‌المللی واجد شرایط برای درخواست در برنامه مهاجرت استانی (PNP) را افزایش ‌دهد.

قانون جدیدی برای اصلاح برنامه انتخاب استانی انتاریو (OINP) با بازنگری در شرایط صدها دانشجوی بین‌المللی در سراسر استان معرفی شده است، طبق آن دانشجویانِ برنامه‌های تحصیلی یک ساله می‌توانند برای اقامت دائم درخواست دهند. 

کالج‌های انتاریو در بیش از 900 برنامه گواهی فارغ التحصیلی اعطا می‌کنند که اکثر آنها برنامه‌های یک ساله هستند.

این موضوع، خبر خوبی برای این دانشجویان بین المللی است که اغلب دریافت اقامت دائم را غیرممکن می‌دانند و مهاجرت به استان های دیگر را بررسی می‌کنند.

دولت استانی احتمالا تغییرات پیشنهادی را اوایل هفته آینده و با تاریخ اجرای اوایل سال آینده تصویب می‌کند.

انتاریو الزام تجربه کار کانادایی را برمی‌دارد

علاوه بر این، قوانین اعلام شده استفاده از تجربه کاری کانادایی را به عنوان پیش نیاز در تبلیغات شغلی یا فرم‌های درخواست شغل ممنوع می‌کند. بدین طریق متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در فرایند مصاحبه خود را بهتر نشان دهند. 

علاوه بر این، از 1 دسامبر 2023، بیش از 30 نهاد صدور مجوز شغلی و حرفه‌ای از شرط تجربه کار کانادایی برای صدور مجوز منع خواهند شد.

این قوانین مشاغل تحت نظارت را از نیاز به تجربه کاری کانادایی در بیش از 30 شغل منع می‌کند، این استان به تازه واردان متخصص اجازه می‌دهد تا رشته های انتخابی خود را دنبال کنند.

این 30 شغل شامل برخی از مشاغل و حرفه‌های نظام‌مند مانند حقوق، حسابداری، معماری، مهندسی، برق و لوله کشی می‌شود.

سالانه، بیشترین تعداد مهاجران نسبت به هر استان دیگری وارد انتاریو می‌شوند. مطالعات نشان داده است که حمایت از مهاجران تازه وارد برای یافتن شغل در رشته‌هایی که تحصیل کرده‌اند، می‌تواند در طول پنج سال تولید ناخالص داخلی استان را تا 100 میلیارد دلار افزایش دهد. 

امسال، انتاریو 16 هزار و 500 مهاجر را برای اقامت دائم از طریق برنامه انتخاب استانی خود (OINP) در بخش‌های مختلف حیاتی، مانند مراقبت‌های بهداشتی و مشاغل تخصصی خواهد پذیرفت. 

حساب My Ontario account

برنامه انتخاب استانی انتاریو (OINP) نحوه دسترسی متقاضیان به پلتفرم پرونده الکترونیکی را از 12 نوامبر 2023 تغییر خواهد داد.

از 12 نوامبر 2023، پرونده‌های فعلی و ابراز علاقه‌مندی‌ها باید از یک حساب  ONe Key accountبه حساب My Ontario account منتقل شوند.

اداره مهاجرت انتاریو بعداً دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه انتقال حساب‌های پرونده الکترونیکی در برنامه انتخاب استانی انتاریو ارسال خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

دور دوم پذیرش پزشکان در پایلوت جدید انتاریو

حذف شرط تجربه کاری برای مهندسان مهاجر در انتاریو

پنج شهر شاد کانادا در استان انتاریو قرار دارند

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های 02191008339 یا 02191008338 تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان  ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+1)5799579293 و 9034941456(+98) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar