فورت سنت جان در شمال بریتیش کلمبیای کانادا بدنبال نیروی کار فنی مهاجر
09 سپتامبر 2015 - 9:08
بازدید 330
3

شهردار فورت سن جان از یک برنامه هدایتی برای جذب نیروی مهاجر بیشتر به فورت سن جان در شمال بریتیش کلمبیا خبر داد، هر چند جزئیات این برنامه هنوز اعلام نشده اما انتظار میرود این فرصتی برای مهاجران علاقمند به زندگی در بریتیش کلمبیا باشد. در حال حاضر دولت محلی با جدیت این برنامه جدید […]

ارسال توسط :
پ
پ

شهردار فورت سن جان از یک برنامه هدایتی برای جذب نیروی مهاجر بیشتر به فورت سن جان در شمال بریتیش کلمبیا خبر داد، هر چند جزئیات این برنامه هنوز اعلام نشده اما انتظار میرود این فرصتی برای مهاجران علاقمند به زندگی در بریتیش کلمبیا باشد.

در حال حاضر دولت محلی با جدیت این برنامه جدید را دنبال میکند و آنطور که انتظار میرود برای بسیاری مهاجران فنی این یک فرصت طلایی خواهد بود. افرادی که در رشته هایی مثل جوشکاری و برق کاری مشغول بکار هستند.

فورت سن جان شهر کوچک و زیبایی است در شمال استان بریتیش کلمبیای کانادا که در خلال سالهای قرن 18 و بعنوان یک پایگاه برای تجارت پوست تأسیس شد اما بخاطر موقعیت قرارگیری بعدها همچنان رونق بیشتری داشت و شکل یک شهر به خود گرفت. جمعیت آن حدود بیست هزار نفر است و یکی از بزرگترین شهرهایی است که در مجاورت اتوبان آلاسکا واقع شده اند. در شمال کانادا شهرها همگی کوچک هستند و یک شهر با بیست هزار نفر جمعیت شهر بزرگی محسوب میشود.

برای اطلاعات بیشتر اینجا را بخوانید 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar