فهرست مشاغل مورد نیاز ساسکچوان  تغییر کرد
05 ژانویه 2018 - 0:40
بازدید 450
11

اداره مهاجرت استان ساسکچوان دقایقی پیش در عصر روز پنجشنبه 4 ژانویه 2018،  فهرست مشاغل مورد نیاز خود برای برنامه مهاجرتی نیروی متخصص را تغییر داد.  بر اساس این تغییر، 5 عنوان شغلی زیر از فهرست مشاغل مورد نیاز حذف شدند:    1. مدیر روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات  0124 – Advertising, marketing and public […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت استان ساسکچوان دقایقی پیش در عصر روز پنجشنبه 4 ژانویه 2018،  فهرست مشاغل مورد نیاز خود برای برنامه مهاجرتی نیروی متخصص را تغییر داد. 

بر اساس این تغییر، 5 عنوان شغلی زیر از فهرست مشاغل مورد نیاز حذف شدند: 

 

1. مدیر روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات  0124 – Advertising, marketing and public relations managers

2. تحلیل گر مالی و سرمایه گذاری  1112 – Financial and investment analysts

3. کارشناس حرفه ای روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات  1123 – Professional occupations in advertising, marketing and public relations

4. تکنسین و تکنولوژیست شیمی  2211 – Chemical technologists and technicians

5. تکنسین و تکنولوژیست مهندسی برق و الکترونیک  2241 – Electrical and electronics engineering technologists and technicians

 

گفتنی ست که این 5 عنوان شغلی جزء مشاغلی بودند که نیاز به تاییدیه از سوی استان نداشتند. برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان از طریق OID و EE اول ژانویه 2018 بازگشایی شده بود که تعداد زیادی از متقاضیان توانستند پرونده های خود را ثبت کنند. 

برنامه OID آخرین بار در روز چهارشنبه 9 اوت 2017 با ظرفیت 1200 پرونده بازگشایی شده بود که همه پرونده های کنپارس در این برنامه مهاجرتی ثبت شدند. 

برنامه نیروی متخصص استان ساسکچوان SINP دارای زیرشاخه های متفاوتی است که ما در اینجا به توضیح برنامه مهاجرتی International Skilled Worker می پردازیم که خود دارای سه زیرشاخه است:

زیرشاخه اول کاربرد چندانی ندارد چرا که متقاضیان نیاز به پیشنهاد کار از سوی کارفرما Job Offer دارند. زیرشاخه های اصلی همان OID و EE هستند که این دو برنامه به صورت کلی تا حد زیادی به هم شبیه هستند ولی تفاوت هایی هم باهم دارند. به طور کلی، اساس هر دو برنامه داشتن سابقه کار در فهرست مشاغل موردنیاز این استان است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه مهاجرتی، سری مقالات «آشنایی با برنامه مهاجرتی نیروی متخصص استان ساسکچوان» را در زیر بخوانید. 

منبع خبر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar