فرصت بسیار محدود برای استفاده از برنامه سرمایه‌گذاری کبک
10 جولای 2013 - 20:20
بازدید 349
8

همان گونه که پیشتر به اطلاع شما رسیده است برنامه سرمایه گذاری کبک از اول ماه اگست، دهم مردادماه، (حدود ۲۰ روز فاصله از امروز دهم جولای ۲۰۱۳)  تنها برای پذیرش ۲۰۰۰ پرونده جدید بازگشایی می شود. ویژگی و اهمیت این نوبت در این نکته است که آخرین باری خواهد بود که شرایط برنامه برای […]

ارسال توسط :
پ
پ

همان گونه که پیشتر به اطلاع شما رسیده است برنامه سرمایه گذاری کبک از اول ماه اگست، دهم مردادماه، (حدود ۲۰ روز فاصله از امروز دهم جولای ۲۰۱۳)  تنها برای پذیرش ۲۰۰۰ پرونده جدید بازگشایی می شود.

ویژگی و اهمیت این نوبت در این نکته است که آخرین باری خواهد بود که شرایط برنامه برای متقاضیان، همچون گذشته بوده و بدین ترتیب از نوبت آینده با افزایش شرایط مالی برای متقاضیان، تعداد زیادی از افراد، امکان درخواست را از دست خواهند داد.

همچنین در این نوبت، تدابیری اندیشیده شده تا متقاضیان چینی تمام ظرفیت ممکن را اشغال نکنند. با این وجود، با توجه به محدود بودن تعداد پرونده ها، شرایط بهتر برای قبول پرونده ها نسبت به آینده، طولانی شدن توقف برنامه سرمایه گذاری فدرال و همچنین اوضاع پدید آمده در کشورهایی چون امارات متحده، سوریه و لبنان که متقاضیان به دریافت اقامت دائم از کانادا و کبک از طریق سرمایه گذاری را افزایش داده است انتظار می رود تعداد متقاضیان بسیار زیاد و رقابت برای ارسال پرونده ها بالا باشد.

به همین منظور کنپارس تنها تا پایان ماه جولای (نهم مرداد ماه) و تا قبل از بازشدن برنامه، پرونده پذیرش خواهد کرد و بدیهی است کسانی که تا قبل از نیمه ماه جولای، پرونده تشکیل دهند فرصت بیشتری برای تهیه مدارک و تکمیل پرونده تا قبل از درخواست خواهند داشت.

به شما توصیه می کنیم اگر در نظر دارید تا برای این برنامه تقاضا دهید همین امروز اقدام کنید چون ممکن است تاخیر منجر به از دست دادن کامل این فرصت شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالب این صفحه را مطالعه نمایید.

یا به این پادکست از رادیو پرنیان در تشریح این برنامه گوش بسپارید.

همچنین اطلاعات مربوط به تغییرات گسترده در تمام برنامه های مهاجرتی کبک را می توانید در اینجا ببینید.

اگر شرایط خود را برای اقدام از طریق این برنامه مناسب می دانید با مشاوران باتجربه ما در شرکت مهاجرتی کنپارس تماس بگیرید تا برای تنظیم وقت دیدار و ارائه مشاوره تخصصی اقدام کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar