فرصتی ویژه برای متقاضیان آیلتس
06 سپتامبر 2012 - 10:15
بازدید 247
8

آموزشگاه زبان کنپارس در نظردارد یک دوره کلاس‌های ویژه آمادگی آیلتس برای متقاضیان برنامه‌های مختلف فدرال و آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیل نیاز به این مدرک دارند برگزار کند. این دوره به‌صورت فشرده و با تخفیف ویژه برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان در کوتاه‌ترین زمان، بسته به سطح مهارت‌های زبانی خود برای شرکت […]

ارسال توسط :
پ
پ

آموزشگاه زبان کنپارس در نظردارد یک دوره کلاس‌های ویژه آمادگی آیلتس برای متقاضیان برنامه‌های مختلف فدرال و آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیل نیاز به این مدرک دارند برگزار کند.

این دوره به‌صورت فشرده و با تخفیف ویژه برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان در کوتاه‌ترین زمان، بسته به سطح مهارت‌های زبانی خود برای شرکت در آزمون آماده شوند.

آن دسته از زبان‌آموزانی که علاقمند به شرکت در دوره‌های آیلتس هستند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام آزمون تعیین سطح که در تاریخ جمعه ۷/۰۷/۹۰ برگزار خواهد شد به این صفحه مراجعه نمایند.

لازم به یادآوری است که بر اساس اعلام رسمی اداره مهاجرت، در سیستم امتیازبندی جدید نیروی متخصص فدرال که از ژانویه سال ۲۰۱۳ آغاز خواهد شد تاثیر امتیاز زبان‌های رسمی کانادا (انگلیسی و فرانسه) به شدت افزایش پیدا کرده و یکی از سریع‌ترین روش‌های افزایش امتیاز، افزایش سطح مهارت‌های زبانی است.

همچنین در برنامه جدیدی که برای رشته‌های فنی-حرفه‌ای از همان تاریخ آغاز خواهد شد، متقاضیان با داشتن سطح متوسطی از زبان می‌توانند برای این برنامه اقدام نمایند. جزییات بیشتر در مورد سیستم امتیازبندی و تاثیر زبان انگلیسی در آن را اینجا بخوانید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar