فرصتی مناسب برای آنها که فرانسه می‌دانند
21 دسامبر 2010 - 13:21
بازدید 306
7

مهاجرانی که استان کبک را برای زندگی انتخاب می‌کنند می‌دانند که در این استان زبان غالب زبان فرانسه است. مهاجران فرانسه‌زبانی که استان‌های دیگری به غیر از کبک را برای زندگی خود در کانادا برمی‌گزینند، معمولا برای جذب شدن در بازار کار انگلیسی‌زبان با مشکل مواجه هستند. دانشگاه سنت‌ آن در شهر هلیفکس، مرکز استان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مهاجرانی که استان کبک را برای زندگی انتخاب می‌کنند می‌دانند که در این استان زبان غالب زبان فرانسه است. مهاجران فرانسه‌زبانی که استان‌های دیگری به غیر از کبک را برای زندگی خود در کانادا برمی‌گزینند، معمولا برای جذب شدن در بازار کار انگلیسی‌زبان با مشکل مواجه هستند.

دانشگاه سنت‌ آن در شهر هلیفکس، مرکز استان نووا اسکوشیا، رشته‌ای آموزشی را تدارک دیده که طی آن به مهاجران فرانسه‌زبان کمک می‌شود تا خود را برای اختلاط و ادغام بهتر با زندگی کانادایی آماده کنند. در این مجموعه دروس که هزینه‌های آن به همت اداره رسمی مهاجرت استان تامین شده، به شرکت‌کنندگان فرانسه‌زبان در کلاس‌ها آموخته می‌شود که چگونه مهارت و تسلط خود را در زبان انگلیسی، کامپیوتر و نحوه تهیه رزومه افزایش دهند. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر این که می‌آموزند چگونه مهارت‌های خود را به کارفرمایان کانادایی عرضه کنند، درباره استانداردهای نیروی کار در کانادا، سلامت در کار و همین طور امنیت شغلی نیز مطالبی می‌آموزند.  

در حال حاضر استان نووا اسکوشیا با مشکل کمبود نیروی کار برای کارفرمایان فرانسه‌زبان مواجه است و مهاجران فرانسه‌زبان می‌توانند از این شرایط نهایت بهره ممکن را ببرند. یکی از نقش‌های مهمی که برای این برنامه در نظر گرفته شده ایجاد ارتباط میان شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها و کارفرمایان است. شرکت‌کنندگان می‌توانند ضمن گذراندن این دروس تجربیات مستقیم و ضمن کار نیز کسب کنند که همین امر خود می‌تواند در یافتن کارفرمای آینده آنان بسیار موثر واقع شود.

اکنون که استان‌های بیشتری به پذیرش مهاجران فرانسه‌زبان روی آورده‌اند، دیگر استان کبک تنها مقصد این گروه از مهاجران به کشور کانادا نخواهد بود.

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar