فردریکتون، شهری امن و مقرون به صرفه برای مهاجران
08 نوامبر 2022 - 1:47
بازدید 401
5
فردریکتون، نیوبرانزویک فرصت‌های شغلی بی شماری را برای تازه واردان ارائه می‌دهد
ارسال توسط :
پ
پ

فردریکتون، نیوبرانزویک فرصت‌های شغلی بی شماری را برای تازه واردان ارائه می‌دهد

فردریکتون، مرکز جذاب استان نیوبرانزویک در آتلانتیک کانادا، نوید فرصت‌های اقتصادی مناسب و سبک زندگی استثنایی را برای تازه واردان می‌دهد. چندین دهه تمرکز بر زیرساخت‌های دیجیتال و اقتصاد دانش بنیان در فردریکتون منجر به شناسایی آن به عنوان پایتخت استارت آپی کانادا، منطقه نوآوری و یکی از ۷ جوامع کوچک هوشمند در جهان شده است.

فردریکتون با افزایش چشمگیر ۱۵۵ درصدی فرصت‌های شغلی در طول پنج سال گذشته و پایین‌ترین نرخ بیکاری در میان مراکز شهری در آتلانتیک کانادا، فرصت های شغلی بی شماری را برای تازه واردان متخصص ارائه می‌دهد. پررونق‌ترین بخش‌ها شامل گروه آی تی (IT) با بیشترین تعداد شرکت‌های فناوری اطلاعات در آتلانتیک کانادا، گروه مهندسی با بیش از ۴۰ کارفرما و گروه تحقیق و توسعه با بیش از ۵ میلیون دلار کانادا سرمایه‌گذاری در زمینه تحقیقات طی ۵ سال گذشته است. 

بخش‌های سنتی‌تر فردریکتون نیز فرصت‌های سودآوری را در بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی، هتلداری و غذا، امور مالی و اداری، مشاغلی فناوری، خرده‌فروشی و خدماتی نوید می‌دهند، منطقه فردریکتون در طول پنج سال گذشته شاهد رشد بی‌سابقه جمعیت و سرمایه‌گذاری تجاری بوده است که منجر به توسعه زیرساخت‌های بیشتر، افزایش فعالیت‌های اقتصادی و افزایش نیروی کار با مهاجران متخصص شده است. 

بنابراین فردریکتون بیش از هر زمان دیگری در تاریخ بیش از دو قرن خود شلوغ‌تر، مرفه‌تر و هیجان انگیزتر است. اگرچه ممکن است فکر کنید که سرعت زندگی در این شهر بالا است، اما در واقع آرام و ثابت است. بدون عجله دیوانه‌واری که در شهرهای بزرگ مشاهده می‌شود، در اینجا انتظار نمی‌رود که زندگی خود را  فقط پای کسب معیشت بگذارید. 

فردریکتون توسط سایت bestcities.org در بین ده شهر برتر کانادا قرار گرفته است و همچنین توسط مجله خبری مکلینز (Maclean’s) در رتبه دوم بهترین شهر برای زندگی و کار شناخته شده است.  

میانگین هزینه اجاره آپارتمان در فردریکتون تقریبا ۵۰ درصد کمتر از سایر مراکز شهری بزرگتر در کانادا است. هزینه خرید خانه در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ کمتر از نصف است. این شهر بیش از ۱۲۰ کیلومتر مسیر چند منظوره مناسب برای پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه سواری یا اسکی در فضاهای باز دارد. رودخانه ولاستوک (سنت جان) (Wolastoq) زمین بازی عاشقان آب است و محیط مناسبی را برای قایق‌سواری، کایاک‌سواری، پدل برد، ماهیگیری و سایر فعالیت‌های مشابه فراهم می‌کند. 

برای اطلاعات بیشتر بخوانید:

خدمات جدید استان نیوبرانزویک برای کاریابی مهاجران

نیوبرانزویک سیستم اکسپرس انتری را متوقف کرد

افزایش فرصت‌های شغلی در کانادا

ارتباط با ما:

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه  فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ (+۱)۵۷۹۹۵۷۹۲۹۳ و ۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶(+۹۸) ( کافیست همین حالا شماره تماس ها را لمس کنید ) از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar