فراخوان کنپارس برای پیوستن به شکایت سرمایه گذاران کبک از وزیر مهاجرت
13 دسامبر 2013 - 22:55
بازدید 385
10

چندی پیش مدیریت کنپارس در وبلاگ خود  اعلام کرد که شکایت سرمایه گذاران کبکی که پرونده آنها در سفارت کانادا در آنکار طول کشیده است در مرحله اول موفق شده است. شکایت موضوع بحث سال گذشته با درخواست الزام وزیر به رسیدگی به پرونده های کبکی به جا مانده در دو گروه نیروی متخصص و […]

ارسال توسط :
پ
پ

چندی پیش مدیریت کنپارس در وبلاگ خود  اعلام کرد که شکایت سرمایه گذاران کبکی که پرونده آنها در سفارت کانادا در آنکار طول کشیده است در مرحله اول موفق شده است. شکایت موضوع بحث سال گذشته با درخواست الزام وزیر به رسیدگی به پرونده های کبکی به جا مانده در دو گروه نیروی متخصص و سرمایه گذاری  به همت کنپارس و همکاری نزدیک خانم استفانی ریچیو تقدیم دادگاه فدرال شد (اینجا را بخوانید). در آن زمان تعداد سرمایه گذارانی که در این شکایت شرکت کردند زیاد نبود با این حال توانستیم توجه مطبوعات کانادایی را جلب کنیم و روزنامه لاپرس در این زمینه گزارشی تهیه کرد. 

صرف طرح موضوع در مطبوعات و این استدلال که سهمیه ویزای آنکارا با وجود تعداد تقریبا مساوی پرونده با دفتر پاریس کمتر از یک دوازدهم است شاید دلیلی بود که باعث شد دولت فدرال تعدادی از پرونده های نیروی متخصص کبک موجود در آنکارا را برای رسیدگی به پاریس بفرستد و این گروه از شاکیان ویزای خود را از پاریس دریافت کردند. پرونده سرمایه گذاران اما هنوز موضوع بحث ماند و بر اساس درخواست اداره مهاجرت و نظر دادگاه آن بخش از پرونده که مربوط به نیروی متخصص بود بسته شد و بخش مربوط به سرمایه گذاران باقی ماند. همچنان دادگاه فدرال در حال وقت کشی برای رسیدگی اولیه بود تا اینکه در طول پروسه رد و بدل شدن دفاعیه ها و مدارک پیوست روشن شد که بسیاری از پرونده ها از سوی اداره مهاجرت فدرال حتی باز نشده اند و این استدلال احتمالی آنان مبنی بر زمانبر بودن رسیدگی و بررسی های امنیتی را زیر سوال برد.

از این جهت روشن بود که در صورتی که قاضی وارد رسیدگی شود چاره ای جز رای به وارد بودن شکایت ندارد. خوشبختانه چندی پیش این اتفاق افتاد و با موفقیت در مرحله اول مقرر گردید رسیدگی نهایی در ماه فوریه انجام شود.

رایی که در ماه فوریه صادر می شود در صورت قبول استدالالهای ما از سوی دادگاه که البته بسیار محتمل است دایر بر الزام وزیر مهاجرت به رسیدگی به این پرونده ها در زمان معین خواهد بود. این جکم تنها شامل افرادی است که در شکایت شرکت داشته اند. 

خبر خوب اینکه

افرادی که در شرایط مشابه با شاکیان هستند می توانند تا ۲۰ دسامبر سال جاری یعنی ظرف یک هفته آینده به این جمع بپیوندند. بنابراین اگر نامه دریافت فایل نامبر فدرال شما تاریخ ۲۰۱۰ و یا ۲۰۱۱ را بر خود دارد و هنوز موفق به دریافت مدیکال خود نشده اید می توانید به این گروه بپیوندید. توجه داشته باشد که هر چه تعداد افراد بیشتر باشد امکان موفقیت بیشتر است.

بنابر اعلام کنپارس متقاضیان می توانند با مراجعه به دفتر تهران واقع در خیابان جردن خیابان تور پلاک ۶۶ در این زمینه اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar