علی مختاری با موضوع تغییرات اخیر اداره مهاجرت کبک سخنرانی خواهد کرد
10 آوریل 2018 - 0:39
بازدید 609
9

نشست هفتگی گروه همبستگی بازرگانان ایرانی مقیم مونترال (IBNG) روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 7:50 تا 9 صبح در رستوران Eggsfrutti  واقع در 6710 خیابان saint Jacques شهر مونترال برگزار می شود و اعضای این گروه در این نشست هفتگی از نظرات و تجربیات یکدیگر در راستای ارتقاء کمی و کیفی فعالیت خود استفاده می کنند. در […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست هفتگی گروه همبستگی بازرگانان ایرانی مقیم مونترال (IBNG) روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 7:50 تا 9 صبح در رستوران Eggsfrutti  واقع در 6710 خیابان saint Jacques شهر مونترال برگزار می شود و اعضای این گروه در این نشست هفتگی از نظرات و تجربیات یکدیگر در راستای ارتقاء کمی و کیفی فعالیت خود استفاده می کنند.

در هر نشست از سخنرانی دعوت می شود که عموماٌ از افرادی است که تجربه موفقی در کسب و کار خود داشته اند، ضمن سهیم شدن دانش و تجربه خود،  با اعضاء گروه نیز آشنا می شوند.

این چهارشنبه 11 آوریل 2018 ساعت 8 صبح، علی مختاری، مدیر شرکت خدمات مهاجرتی کنپارس و عضو هیات مدیره گروه IBNG با موضوع تغییرات اخیر قوانین اداره مهاجرت کبک و آنچه که هفته گذشته در کبک اتفاق افتاد، سخنرانی خواهد کرد.

اعضای گروه همبستگی بازرگانان ایرانی که فعالیت خود را از سال 2007 آغاز کرده اند، در نشست های هفتگی خود درباره موضوعات متعددی از قبیل مالی و تجاری، مهاجرتی و اجتماعی، مسکن و رفاه شهری، معرفی بیزنس های مختلف در مونترال و کانادا و … به بحث و گفتگو می پردازند.

گفتنی است که گروه همبستگی بازرگانی ایرانی مقیم مونترال (IBNG) که هم اکنون بیش از 30 عضو دارد، متشکل از گروهی از مشاغل و شرکت های ایرانی است که به منظور توسعه شبکه تجاری خود و ارائه سرویس های حرفه ای و قابل اعتماد به جامعه ایرانی مونترال بزرگ به وجود آمده است.

شناخت و ارتباطات بلند مدت اعضای این گروه با یکدیگر باعث می شود تا علاوه بر تحکیم روابط دوستانه و کاری، فضای  رقابتی و قابل اعتمادی برای مشتریان مشاغل  دیگر بوجود آورده شود، به طوری که خدمات ارائه شده به  مشتریان معرفی شده توسط اعضاء IBNG ، با حساسیت و کیفیت بهتری انجام گیرد.  

صاحبان مشاغل که علاقه مند به عضویت در IBNG هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت IBNG به نشانی  www.ibng.ca فرم درخواست عضویت را تکمیل کنند و در صورت موافقت هیات مدیره به عضویت گروه در آیند.

شرکت افراد غیر عضو در جلسات امکان پذیر است و از هم وطنان عزیز دعوت می شود تا با حضور در جلسه، از نزدیک با صاحبان مشاغل آشنا شوند. همچنین حضور افراد میهمان در این جلسات،  مخصوصا کسانی که به دنبال ایجاد کسب و کار شخصی در کانادا هستند، این امکان را برای آنها بوجود می آورد تا ایده های جدیدی از جلسات گرفته و از تجربیات افراد با سابقه در فضای کسب و کار مونترال استفاده کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar