عدم حذف ۲۰ هزار پرونده انباشت قبلی
03 آوریل 2012 - 7:21
بازدید 394
7

به دنبال انتشار خبر حذف انباشت پرونده‌های نیروی متخصص فدرال مربوط به قبل از اعمال سی-۵۰ (قبل از ۲۷ فوریه ۲۰۰۸) که بر اساس لایحه بودجه ۲۰۱۲ فدرال عملیاتی خواهد شد اخبار تکمیلی‌تری به اطلاع شما می‌رسد. بر اساس جزییات بیشتری که در چند روز گذشته درباره نحوه اعمال این دستورالعمل جدید مشخص شده است، […]

ارسال توسط :
پ
پ

به دنبال انتشار خبر حذف انباشت پرونده‌های نیروی متخصص فدرال مربوط به قبل از اعمال سی-۵۰ (قبل از ۲۷ فوریه ۲۰۰۸) که بر اساس لایحه بودجه ۲۰۱۲ فدرال عملیاتی خواهد شد اخبار تکمیلی‌تری به اطلاع شما می‌رسد.

بر اساس جزییات بیشتری که در چند روز گذشته درباره نحوه اعمال این دستورالعمل جدید مشخص شده است، از میان حدود ۳۰۰ هزار پرونده مربوط به این گروه، حدود ۲۸۰ هزار پرونده (حدود ۹۳ درصد) که تا ۲۹ مارچ ۲۰۱۲ به مرحله بررسی اولیه نرسیده یا در این بررسی دارای حداقل‌های لازم برای ادامه بررسی شناخته نشده‌اند بازگشت خواهند خورد.

حدود ۲۰ هزار پرونده (کمتر از ۷ درصد) که تا این تاریخ توسط افسران اداره مهاجرت ارزیابی اولیه شده و از نظر حداقل‌های مورد نیاز پذیرفته شده‌اند برای بررسی‌های بیشتر در مسیر باقی خواهند ماند. البته این به معنای آن نیست که همه این ۲۰ هزار پرونده حتما مورد پذیرش قرار خواهند گرفت و بررسی‌های تکمیلی، پذیرش یا عدم پذیرش آنها را مشخص خواهد کرد.

در باره اینکه نحوه توزیع این ۲۰ هزار پرونده به چه شکلی است و چه تعداد از آنها در دفاتری که پرونده ایرانیان در آن قرار دارد توزیع شده هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar