ظرفیت برنامه مهاجرتی استان انتاریو برای فارغ التحصیلان مقطع دکتری تکمیل شد
25 می 2017 - 0:00
بازدید 456
6

استان انتاریو برای دانشجویان بین المللی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که در این استان فارغ التحصیل شده اند، در قالب برنامه انتخابی (Ontario Immigrant Nominee Program) این استان، یک برنامه خاص مهاجرتی در نظر گرفته است که در تاریخ اول می ۲۰۱۷ باز شد و دیروز پس از تکمیل ظرفیت پذیرش بسته شد.  این […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان انتاریو برای دانشجویان بین المللی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که در این استان فارغ التحصیل شده اند، در قالب برنامه انتخابی (Ontario Immigrant Nominee Program) این استان، یک برنامه خاص مهاجرتی در نظر گرفته است که در تاریخ اول می ۲۰۱۷ باز شد و دیروز پس از تکمیل ظرفیت پذیرش بسته شد. 

این برنامه مهاجرتی فرصت مناسبی برای فارغ التحصیلان دانشگاه های استان انتاریو ست که در صورت داشتن شرایط لازم بتوانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند.

فارغ التحصیلان بین المللی مقاطع ارشد و دکتری برای انتخاب در این برنامه مهاجرتی نیازی به پیشنهاد کار از سوی کارفرما (جاب آفر) ندارند و فارغ التحصیلان می توانند با دریافت اقامت دائم در کانادا بمانند. 

وزارت مهاجرت و شهروندی استان انتاریو اعلام کرد که این برنامه مهاجرتی برای فارغ التحصیلان بین المللی مقاطع ارشد و دکتری در سال ۲۰۱۷ چندین بار باز و بسته خواهد شد تا زمانی که ظرفیتی که دولت فدرال به این استان اختصاص داده، به حد نصاب برسد. 

شرایط لازم:

• نیازی به جاب آفر نیست.

• داشتن مدرک مهارت زبان CLB۷ برای هر یک از چهار مهارت زبان 

• داشتن حداقل درآمد یا پس انداز برای اداره زندگی 

• اقامت در استان انتاریو به مدت ۱۲ ماه (نه الزاماً پیوسته و مداوم) در ۲۴ ماه قبل از ارسال درخواست. 

 

در مقابل این برنامه مهاجرتی برای فارغ التحصیلان استان انتاریو، فارغ التحصیلان استان کبک می توانند از طریق برنامه PEQ برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

استان کبک از طریق برنامه PEQ فرصت های مناسبی برای فارغ التحصیلان مقاطع مختلف برای دریافت اقامت دائم کانادا در نظر گرفته است و از آنجا که این استان دارای دامنه وسیعی از رشته های تحصیلی به دو زبان انگلیسی و فرانسه می باشد و دارای شهریه های مناسب و هزینه زندگی مقرون به صرفه در کانادا ست، تحصیل در این استان بسیار منطقی و مناسب به نظر می رسد.

دانشجویان بین المللی که در کبک فارغ التحصیل شده اند و یا در حال فراغت از تحصیل می باشند و یا کارگران موقت که دارای مهارت شغلی هستند، می توانند از روش PEQ برای دریافت گواهی انتخاب کبک (CSQ) و در نتیجه اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

برای اطلاعات بیشتر از دریافت اقامت کانادا در برنامه تجربه کبکی (PEQ) اینجا را کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar