طولانی شدن رسیدگی به پرونده های ۱۲۰۰۰۰دلاری و امکان انتقال بدون هزینه به برنامه جدید
06 نوامبر 2011 - 9:11
بازدید 182
9

علی مختاری؛ گزارشهای رسیده از بخش تجاری اداره مهاجرت کبک (که در عمل نیزوضعیت رسیدگی به پرونده های کنپارس در این اداره آنرا تایید می کند) حاکی از آن است که به دلیل انباشت تعداد قابل توجهی پرونده سرمایه گذاری در گروه ۱۲۰ هزار دلاری از یک سو زمان رسیدگی به پرونده های این گروه […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

گزارشهای رسیده از بخش تجاری اداره مهاجرت کبک (که در عمل نیزوضعیت رسیدگی به پرونده های کنپارس در این اداره آنرا تایید می کند) حاکی از آن است که به دلیل انباشت تعداد قابل توجهی پرونده سرمایه گذاری در گروه ۱۲۰ هزار دلاری از یک سو زمان رسیدگی به پرونده های این گروه طولانی شده است و از سوی دیگر با استخدام تعدادی افسر کم تجربه سختگیری در رسیدگی به پرونده ها بیشتر شده است. در حالی که سال گذشته این پرونده ها در ماه پنجم تا هفتم مصاحبه دریافت می کردند این زمان در حال حاضر از مرز ۱۵ ماه گذشته است و هنوز پرونده های فایل شده در ماه جولای ۲۰۱۰ به مصاحبه دعوت نشده اند. آخرین گروه از افراد دعوت شده کسانی هستند که در نیمه ماه جون ۲۰۱۰ فایل نامبر دریافت کرده بودند که مصاحبه آنها برای اواخر اکتبر در مونترآل تنظیم شده بود. 

این در حالی است که رسیدگی در گروه ۱۸۰ هزار دلاری شرایط بهتری دارد و این متقاضیان در ماه چهارم و یا پنجم برای مصاحبه دعوتنامه دریافت می کنند ضمن اینکه ۲۰ تا ۲۵ درصد از آنان بدون مصاحبه پذیرفته می شوند.  

اخیرا از سوی اداره مهاجرت اعلام شده است که آن دسته از متقاضیانی که در برنامه فعلی واجد شرایط هستند یعنی میزان دارایی آنها بالغ بر ۱/۶ میلیون دلار کاناداست و پیش از این در برنامه ۱۲۰ هزار دلاری پرونده خود را گشوده اند می توانند تا پایان ماه نوامبر بدون پرداخت هزینه قانونی مجدد پرونده خود را به گروه ۱۸۰ هزار دلاری منتقل کنند و در نوبت رسیدگی در این گروه قرار گیرند. به تعبیر دیگر اگر این تصمیم را پس از پایان ماه نوامبر بگیرید بایستی یک بار دیگر هزینه های قانونی اقدام را که رقمی بالغ بر ۴۰۰۰ دلار کاناداست بپردازید.

کنپارس به اطلاع متقاضیانی که با این مجموعه قرارداد دارند و شرایط انتقال را دارند پیش از این تماس گرفته است اما دیگر دوستانی هم هستند که مایلند پرونده خود را به هر دلیلی به کنپارس منتقل کنند می توانند از این فرصت بهره ببرند چرا که در این مرحله منعی در تغییر موسسه مالی و مشاور مهاجرتی خود نخواهند داشت. 

با توجه به اینکه این اقدام مستلزم امضای و ارسال مدارک است از عزیزان می خواهم که اگر قصد اقدام دارند حداکثر تا تاریخ ۲۰ نوامبر مراتب را به اطلاع ما برسانند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar