طرح ۴ دعوا برای ۴ برنامه مهاجرتی علیه وزیر مهاجرت به دلیل تاخیر در رسیدگی ها در دادگاه فدرال
31 ژانویه 2018 - 0:37
بازدید 465
7

پس از اینکه هفته گذشته اعلام کردیم که به اتفاق شرکت حقوقی همکار، درصدد هستیم تا طرح دعوا برای متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک و سایر برنامه های تجاری را مطرح کنیم، با درخواست های متقاضیان برنامه نیروی متخصص کبک، تجربه کبکی و نیروی متخصص فدرال نیز روبه رو شدیم. از این رو بر آن شدیم تا […]

ارسال توسط :
پ
پ

پس از اینکه هفته گذشته اعلام کردیم که به اتفاق شرکت حقوقی همکار، درصدد هستیم تا طرح دعوا برای متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک و سایر برنامه های تجاری را مطرح کنیم، با درخواست های متقاضیان برنامه نیروی متخصص کبک، تجربه کبکی و نیروی متخصص فدرال نیز روبه رو شدیم.

از این رو بر آن شدیم تا به منظور نتیجه گیری بهتر، چهار دعوای جداگانه الزام وزیر به رسیدگی سریع تر به پرونده ایرانیان را در دادگاه فدرال طرح کنیم:

۱- برای متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک 

۲- برای متقاضیان برنامه نیروی متخصص کبک 

۳- برای متقاضیان برنامه تجربه کبکی

۴- برای متقاضیان برنامه نیروی متخصص فدرال 

گفتنی است پیش از این کنپارس در موارد متعدد شکایت هایی را علیه وزیر مهاجرت به دلیل تاخیر در رسیدگی به پرونده ها در دادگاه فدرال طرح کرده است و صرف طرح این دعاوی منجر به رسیدگی سریع تر به پرونده متقاضیان درگیر در شکایت شده است؛ اکنون نیز بنا بر درخواست متقاضیان دیگر برنامه ها به شرط دریافت دست کم ۳۰ متقاضی در هر بخش امکان طرح دعوا در این زمینه را خواهیم داشت.

هزینه برای موکلین کنپارس 500 دلار و برای غیر موکلین 1000 دلار می باشد.

با توجه به اینکه مدت زمان رسیدگی به این پرونده ها بسیارغیراصولی، طولانی شده است و با توجه به پیشینه موفق کنپارس در طرح دعوا به دولت فدرال، از علاقه مندان دعوت می کنیم در صورتی که می خواهند در این شکایت، کنپارس را همراهی کنند، به نشانی زیر با عنوان «مشارکت در طرح دعوا» ایمیل ارسال کنند:

info @ parscanada.com

مهمترین دعوا را در سال ۲۰۱۱ برای زیر فشار قرار دادن وزیر وقت مهاجرت جیسن کنی در پرونده های نیروی متخصص فدرال طرح شد که نزدیک به ۳۵۰ نفر در آن مشارکت کردند و منجر به سازش با این سازمان و البته رسیدگی به پرونده ها شد. این ماجرا را در همین وب سایت می توانید با سرچ کلمات شکایت و دادگاه مطالعه کنید. بعد از آن نیز بارها در مقاطع مختلف از این اهرم استفاده شده است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar