صدور 80 دعوتنامه در جدیدترین انتخاب پایلوت تکنولوژی بریتیش کلمبیا
15 ژانویه 2021 - 18:37
بازدید 461
9

در دور جدید، نیروی کار متخصص و دانشجویان بین الملل دعوت شدند. بریتیش کلمبیا در دومین قرعه کشی سال، 80 دعوتنامه برای ارسال درخواست نامزدی استانی صادر کرده است. انتخاب روز 12 ژانویه تحت برنامه «پایلوت تکنولوی انتخاب استانی بریتیش کلمبیا»(BC PNP Tech Pilot)  برگزار شد. از متقاضیان مهاجرت با پیشنهادات شغلی در بخش تکنولوژی […]

ارسال توسط :
پ
پ

در دور جدید، نیروی کار متخصص و دانشجویان بین الملل دعوت شدند.

بریتیش کلمبیا در دومین قرعه کشی سال، 80 دعوتنامه برای ارسال درخواست نامزدی استانی صادر کرده است.

انتخاب روز 12 ژانویه تحت برنامه «پایلوت تکنولوی انتخاب استانی بریتیش کلمبیا»(BC PNP Tech Pilot)  برگزار شد.

از متقاضیان مهاجرت با پیشنهادات شغلی در بخش تکنولوژی بریتیش کلمبیا دعوت شده است تا از طریق انتخاب های هفتگی، برای نامزدی استانی درخواست دهند.

افرادی که در انتخاب اخیر انتخاب شده اند، از زیرشاخه های «نیروی کار متخصص» و «دانشجویان بین الملل»، و تحت برنامه های «مهاجرت از طریق تخصص» (SI) و «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) بودند. تمام متقاضیان به امتیاز استانی حداقل 80 نیاز داشتند.

به متقاضیان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا نامزدی استانی دریافت کرده اند، 600 امتیاز فوق العاده در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) تعلق گرفته، و برای دعوت به درخواست اقامت دائم کانادا در اولویت قرار می گیرند.

بریتیش کلمبیا یکی از اولین استان های کانادا بود که سال جدید را با دعوتنامه های جدید برای درخواست انتخاب استانی آغاز کرد. در تاریخ 5 ژانویه 2021، مجموعاً 168 متقاضی برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم کانادا دعوت شدند.

در انتخاب گذشته، متقاضیان تحت زیرشاخه های «نیروی کار متخصص»، «فارغ التحصیلان بین الملل»، «مبتدی»، و «نیمه حرفه ای» دعوت شده بودند.

«BC PNP» از «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق تخصص» (SIRS) استفاده می کند. بر اساس امتیازات در این سیستم، از متقاضیان دعوت به عمل می آید. این امتیازات براساس فاکتورهایی مانند سطح تحصیلات، سابقه کار در استان، و پیشنهاد استخدام از کارفرمایی در بریتیش کلمبیا می باشد.

متقاضیانی که دعوتنامه درخواست خود را دریافت کرده اند، از تاریخ دعوتنامه، حداکثر 30 روز تقویمی فرصت دارند تا درخواست کامل را از طریق سیستم ثبت نام آنلاین «BC PNP» ارسال کنند. لازم به ذکر است که دعوت به ارسال درخواست، نامزدی استانی را برای متقاضیان تضمین نخواهد کرد.

پایلوت تکنولوژی (که در سال 2017 معرفی شد،) مسیری سریع جهت اقامت دائم کانادا می باشد که برای استعدادهای بین الملل با پیشنهاد شغلی در یکی از 29 شغل فنی واجد شرایط فراهم شده است.

پیشنهاد شغلی باید حداقل یک ساله باشد و در زمان درخواست، حداقل 120 روز اعتبار داشته باشد.

به گفته «BC PNP»، پایلوت تکنولوژی از نیروی کار متخصص حمایت کرده، و با گسترش استخر استعدادهای تکنولوژی، به جذب استعدادهای مورد نیاز در زمینه  فناوری کمک خواهد کرد.

پایلوت تکنولوژی «BC PNP» از زمان راه اندازی، چندین بار تمدید شده است و در این دوره، تا ماه ژوئن 2021 فعال خواهد بود.

 

منبع خبر: welcomebc.ca, January 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar