صدور 72 دعوت‌نامه برای متقاضیان حوزه فناوری اطلاعات در برنامه انتخاب استانی بریتیش‌کلمبیا
07 اکتبر 2020 - 10:55
بازدید 483
8

بریتیش کلمبیا در تاریخ ششم اکتبر، متقاضیان فعال در حوزه تکنولوژی را دعوت کرد تا برای شرکت در انتخاب استانی و دریافت اقامت دائم در این استان، اقدام کنند. در مجموع، تعداد 72 دعوت نامه از طریق زیرشاخه « Tech Pilot» برای برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) صادر شد. در جدیدترین انتخاب برگزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

بریتیش کلمبیا در تاریخ ششم اکتبر، متقاضیان فعال در حوزه تکنولوژی را دعوت کرد تا برای شرکت در انتخاب استانی و دریافت اقامت دائم در این استان، اقدام کنند.

در مجموع، تعداد 72 دعوت نامه از طریق زیرشاخه « Tech Pilot» برای برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) صادر شد.

در جدیدترین انتخاب برگزار شده، متقاضیان زیرگروه های «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیل بین المللی» در هر دو شاخه «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت از طریق تخصص» دعوت شدند.

متقاضیان در هر دو زیرگروه به حداقل امتیاز 80 نیاز داشتند، که نسبت به سایر انتخاب های حوزه تکنولوژی برگزار شده از اواسط ماه جون به بعد، هیچ تغییری نکرده است.

بریتیش کلمبیا هر هفته انتخاب های « Tech Pilot» برگزار می کند. در این انتخاب ها، متقاضیانی که در یکی از 29 عنوان شغلی برگزیده پیشنهاد کاری دریافت کرده باشند، برای انتخاب استانی دعوت می شوند. هدف از برگزاری این انتخاب ها، که از سال 2017 معرفی و برگزار می شوند، کمک به بخش تکنولوژی استان بریتیش کلمبیا در استخدام نیروی متخصص حوزه IT و رفع نیازهای فعلی بازار کار است.

متقاضیان جهت مشمول شدن در انتخاب « Tech Pilot»، باید در یکی از شاخه های انتخاب استانی بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده، و در یکی از مشاغل برگزیده انتخاب « Tech Pilot»، پیشنهاد کاری 12 ماهه داشته باشد.

متقاضیان جهت درخواست برای زیرگروه های «نیروی کار متخصص» و «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا»، ابتدا باید در پرتال آنلاین «BC PNP» پروفایل ایجاد کرده و در «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق تخصص» (SIRS) ثبت نام کنند.

پس از ارزیابی متقاضیان، به آنها امتیازی تعلق می گیرد. عواملی همچون سطح تحصیلات، تجربه کاری، مهارت در زبان انگلیسی و محل استخدام بر میزان این امتیاز تأثیر می گذارند.

با پذیرفته شدن متقاضیان، آنها می توانند از انتخاب استانی خود برای دریافت اقامت دائم استفاده کنند. وزارت مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) به متقاضیان کمک می کند تا از طریق دسته «انتخاب استانی»، اقامت دائم را دریافت کنند.

به متقاضیان اکسپرس انتری که در انتخاب استانی بریتیش کلمبیا پذیرفته شده اند، 600 امتیاز فوق العاده  بر امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) اعطا می شود. با این 600 امتیاز فوق العاده، متقاضیان به شکل تضمینی، دعوت نامۀ درخواست (ITA) را در انتخاب اکسپرس انتری بعدی دریافت خواهند کرد.

بریتیش کلمبیا انتخاب های خود را هر هفته از طریق دسته های متعدد « PNP» و شاخه های مختلف برگزار می کند. هفته گذشته، این استان در بزرگترین انتخاب خود در سال 2020، تعداد 450 دعوت نامه انتخاب استانی صادر کرد. سپتامبر، ماه پرکاری برای استان بریتیش کلمبیا بود. این استان در مجموع در ماه سپتامبر تعداد هفت انتخاب از طریق دسته های متعدد « PNP» و شاخه های گوناگون برگزار کرد و بیشتر از 1,430 متقاضی مهاجرت دعوت شدند.

منبع خبر: welcomebc.ca, october 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar