صدور 621 دعوتنامه برای متقاضیان برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان
17 سپتامبر 2020 - 0:49
بازدید 434
10

استان «ساسکاچوان» در تاریخ 15سپتامبر، از 621 متقاضی مهاجرت دعوت به عمل آورد. «برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان» (SINP) ، متقاضیان را از رده «نیروی متخصص بین المللی» و از طریق زیررده های «مشاغل موردنیاز» و «اکسپرس انتری ساسکاچوان» دعوت کرده است. برای درخواست مهاجرت به کانادا از طریق دو زیررده، متقاضیان باید پروفایل «ابراز علاقه» […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «ساسکاچوان» در تاریخ 15سپتامبر، از 621 متقاضی مهاجرت دعوت به عمل آورد. «برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان» (SINP) ، متقاضیان را از رده «نیروی متخصص بین المللی» و از طریق زیررده های «مشاغل موردنیاز» و «اکسپرس انتری ساسکاچوان» دعوت کرده است.

برای درخواست مهاجرت به کانادا از طریق دو زیررده، متقاضیان باید پروفایل «ابراز علاقه» (EOI) در «SINP» ایجاد می کردند. ««SINP، از سیستم «EOI» برای انتخاب متقاضیانی استفاده می کند که پتانسیل بالایی در رونق بخشیدن به این استان سرسبز دارند. متقاضیان باید با ارائه مدارک سابقه کار، میزان تحصیلات، دانش زبانی، سن و ارتباط با استان، برای ایجاد زندگی در ساسکاچوان تعهد دهند.

 

««SINP، از پنج عامل مذکور برای ارزیابی متقاضیان استفاده می کند و به آنها در «شبکه ارزیابی امتیازهای نیروی متخصص بین المللی»، از صد، امتیاز می دهد. برای متقاضیان با بالاترین امتیاز، دعوت نامه جهت درخواستِ نامزدی استانی از ساسکاچوان برای اقامت دائم کانادا صادر می شود. حداقل امتیاز موردنیاز در انتخاب 15سپتامبر برای هر دو زیررده، امتیاز 68 بوده است.

 

متقاضیان مدعو دارای «گزارش ارزیابی مدرک تحصیلی» بودند. آنها همچنین برای انتخاب شدن به یکی از سه شرط زیر نیاز داشتند:

  • ««EOI ثبت شده با 69 امتیاز و بالاتر
  • ««EOI ثبت شده با 68 امتیاز و ارتباط با استان ساسکاچوان
  • ««EOI ثبت شده با 68 امتیاز و 10 سال سابقه کار و سطح زبان«CLB»، 8 یا بالاتر

 

متقاضیانی که دارای سابقه کار در سه شغل در حوزه تکنولوژی بودند، در این دور دعوت شده اند. این مشاغل عبارت بودند از:

  • مهندسان و طراحان نرم افزار (2173 NOC)
  • برنامه نویسان رایانه ای و توسعه دهندگان رسانه های تعاملی (2174 NOC)
  • طراحان و توسعه دهندگان وب (2175 NOC)

 

زیررده مشاغل موردنیاز

از بین دعوتنامه های صادر شده، 166 دعوتنامه به متقاضیان زیررده «مشاغل موردنیاز» تعلق گرفت. زیررده «مشاغل موردنیاز» یک برنامه مهاجرتی استانی پایه است، به این معنی که برنامه برای متقاضیانی باز است که در «سیستم اکسپرس انتری فدرال» پروفایل ندارند. این زیررده به نیروی کار با مهارت بالا و با سابقه کار در یکی از مشاغل موردنیاز در ساسکاچوان اختصاص دارد که پیشنهاد شغلی در استان ندارند.

زیررده اکسپرس انتری

در انتخاب 15 سپتامبر، 455 دعوت نامه به متقاضیان زیررده «اکسپرس انتری» اختصاص داشت. زیررده «اکسپرس انتری»، یک  «PNP»  افزایشی است و با «سیستم اکسپرس انتری فدرال» ارتباط دارد.

«سیستم اکسپرس انتری» مجموعه متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا مدیریت می کند: «برنامه نیروی متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» و «برنامه تجربه کانادایی».

به متقاضیان «اکسپرس انتری» که برای دریافت نامزدی استانیِ ساسکاچوان درخواست می دهند، 600 امتیاز فوق العاده علاوه بر امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» آنها در سطح فدرال اعطا می شود که دریافت «دعوت نامه برای درخواست» را در انتخاب بعدی «سیستم اکسپرس انتری فدرال» تضمین می کند.

««SINP، تاکنون در سال جاری از 3877 متقاضی مهاجرت برای درخواست نامزدی استانی دعوت کرده که از طریق زیررده های «مشاغل موردنیاز» و «اکسپرس انتری ساسکاچوان» بوده است.

 

منبع خبر: Saskatchewan.ca, September 15, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar