صدور 535 دعوت‌نامه در برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان
25 سپتامبر 2020 - 19:00
بازدید 415
6

استان «ساسکاچوان» در تازه ترین انتخاب خود در تاریخ 24 سپتامبر، از 535 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند. «برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان» (SINP)، متقاضیان را از رده «نیروی متخصص بین المللی» و از طریق زیررده های «مشاغل موردنیاز» و «اکسپرس انتری ساسکاچوان» دعوت کرده است.   برای درخواست مهاجرت به […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «ساسکاچوان» در تازه ترین انتخاب خود در تاریخ 24 سپتامبر، از 535 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای اقامت دائم درخواست دهند. «برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان» (SINP)، متقاضیان را از رده «نیروی متخصص بین المللی» و از طریق زیررده های «مشاغل موردنیاز» و «اکسپرس انتری ساسکاچوان» دعوت کرده است.

 

برای درخواست مهاجرت به کانادا از طریق دو زیررده، متقاضیان باید پروفایل «ابراز علاقه» (EOI) در «SINP» ایجاد می کردند. «SINP»، از سیستم «EOI» برای انتخاب متقاضیانی استفاده می کند که پتانسیل رونق بخشیدن به این استان سرسبز  را دارند. متقاضیان باید با ارائه مدارک سابقه کار، میزان تحصیلات، دانش زبانی، سن و ارتباط با استان، ظرفیت خود را برای ایجاد زندگی در ساسکاچوان نشان دهند.

 

«SINP»، از پنج عامل مذکور برای ارزیابی متقاضیان استفاده می کند و به آنها در «شبکه ارزیابی امتیازهای نیروی متخصص بین المللی»، از صد، امتیاز می دهد. برای متقاضیان با بالاترین امتیاز، دعوت نامه جهت درخواستِ نامزدی استانی از ساسکاچوان برای اقامت دائم کانادا صادر می شود. حداقل امتیاز موردنیاز در انتخاب 24 سپتامبر برای هر دو زیررده، 82 بود.

 

برای دریافت دعوت نامه از ساسکاچوان پیشنهاد شغلی لازم نیست. با این حال، متقاضیان حداقل به یک سال سابقه کار در یک شغل منتخب استان نیاز دارند که مرتبط با رشته تحصیلی آنها باشد.

 

متقاضیان مدعو دارای «گزارش ارزیابی مدرک تحصیلی» بودند که نشان می دهد مدارک تحصیلی و گواهینامه های خارجی چگونه با مدارک کانادایی مقایسه می شوند.

 

زیررده اکسپرس انتری

در انتخاب 24 سپتامبر، 278 دعوت نامه به متقاضیانی اختصاص داشت که در استخر «اکسپرس انتری فدرال» پروفایل داشتند. زیررده «اکسپرس انتری ساسکاچوان» با «سیستم اکسپرس انتری فدرال» ارتباط دارد. «سیستم اکسپرس انتری» مجموعه متقاضیان را برای سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا مدیریت می کند: «برنامه نیروی متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» و «برنامه تجربه کانادایی».

 

اگر متقاضیان موجود در استخر «اکسپرس انتری فدرال»، یک «EOI» هم برای ساسکاچوان پر کرده، و 82 امتیاز در «شبکه ارزیابی امتیاز SINP» کسب کرده باشند، ممکن است در تاریخ 24 سپتامبر انتخاب شده باشند.

 

به متقاضیان «اکسپرس انتری» که برای دریافت نامزدی استانیِ ساسکاچوان درخواست می دهند، 600 امتیاز فوق العاده علاوه بر امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» آنها در سطح فدرال اعطا می شود که دریافت «دعوت نامه برای درخواست» را در انتخاب بعدی «سیستم اکسپرس انتری فدرال» تضمین می کند.

 

زیررده مشاغل موردنیاز

زیررده «مشاغل مورد نیاز» برای متقاضیانی باز است که در «سیستم اکسپرس انتری فدرال» پروفایل ندارند. در انتخاب 24 سپتامبر، 257 متقاضی زیررده «مشاغل مورد نیاز» برای درخواست نامزدی استانی دعوت شدند. دعوت نامه ها برای متقاضیانِ 81 شغل ازجمله مدیران ارشد، نمایندگان فروش و اپراتورهای ماشین آلات و سایر مشاغل صادر شد.

 

برای دیدن لیست کامل مشاغل موجود در این انتخاب، لطفاً به صفحه وب دولت مراجعه کنید.

 

منبع خبر: CIC News, september 25, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar