صدور 417 دعوت‌نامه برای متقاضیان مهاجرت در انتخاب استانی بریتیش کلمبیا
15 اکتبر 2020 - 20:40
بازدید 519
6

برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا از متقاضیان پنج زیرگروه مهاجرتی دعوت کرد. استان بریتیش کلمبیا در 14 اکتبر 2020، از متقاضیان مهاجرت به این استان دعوت کرد تا جهت دریافت اقامت دائم اقدام کنند. برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) در مجموع تعداد 417 دعوت نامه از طریق سیستم اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) […]

ارسال توسط :
پ
پ

برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا از متقاضیان پنج زیرگروه مهاجرتی دعوت کرد.

استان بریتیش کلمبیا در 14 اکتبر 2020، از متقاضیان مهاجرت به این استان دعوت کرد تا جهت دریافت اقامت دائم اقدام کنند.

برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP) در مجموع تعداد 417 دعوت نامه از طریق سیستم اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) و شاخه های مهاجرت افراد بااستعداد صادر کرد. در این انتخاب، متقاضیان در زیرگروه های «نیروی متخصص»، «فارغ التحصیل بین المللی» و «نیروی مبتدی و نیمه ماهر» از طریق شاخه مهاجرت افراد بااستعداد دعوت شدند.

حداقل امتیاز مورد نیاز متقاضیان در همه دسته ها، بین 74 تا 94 بود. به دلیل همه گیری ویروس کرونا و تأثیر آن بر تجارت منطقه، برخی مشاغل در این انتخاب حذف شدند. عناوین 31 شغل حذف شده در وب سایت دولت بریتیش کلمبیا فهرست شده است.

بریتیش کلمبیا هر هفته انتخاب «تِک پایلوت» (Tech Pilot) برگزار می کند که طی آن، متقاضیان فعال در 29 شغل واجد شرایط برای ثبت نام در انتخاب استانی دعوت می شوند. انتخاب تک پایلوت اولین بار در سال 2017 برگزار شد و هدف از اجرای آن، کمک به صنعت تکنولوژی بریتیش کلمبیا در استخدام نیروی متخصص حوزه IT و رفع نیازهای فعلی بازار کار بود.

متقاضیان جهت مشمول شدن در انتخاب تک پایلوت، باید در یکی از شاخه های مهاجرتی حاضر بریتیش کلمبیا ثبت نام کرده، و در یکی از مشاغل واجد شرایط، پیشنهاد کاری حداقل 12 ماهه دریافت کرده باشند.

متقاضیان جهت ارسال درخواست برای دسته های مهاجرت نیروی متخصص یا اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا، ابتدا باید در پرتال آنلاین BC PNP پروفایلی ایجاد کرده، و در «سیستم ثبت نام مهاجرت نیروی متخصص» (SIRS) ثبت نام کنند.

سپس متقاضیان مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس عواملی همچون سطح تحصیلات، تجربه کاری، مهارت در زبان انگلیسی و محل استخدام، به آنها امتیازی تعلق می گیرد.

در صورت پذیرش متقاضی، آنها می توانند با برنامه انتخاب استانی وزارت IRCC از انتخاب استانی خود برای دریافت اقامت دائم استفاده کنند.

به متقاضیان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا انتخاب استانی دریافت کرده اند، 600 امتیاز فوق العاده به امتیاز سیستم رتبه بندی جامع آنها در اکسپرس انتری تعلق می گیرد. با این 600 امتیاز فوق العاده، متقاضیان دعوت نامه برای تقاضا (ITA) را در انتخاب اکسپرس انتری بعدی به صورت تضمینی دریافت می کنند.

کانادا یکی از بزرگترین انتخاب های اکسپرس انتری خود را در تاریخ 14 اکتبر برگزار کرد. در جریان این انتخاب، تعداد 4,500 دعوت نامه برای متقاضیان اقامت دائم صادر شد.

 

منبع خبر: welcomebc.ca, Ocotober 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar