صدور 407 دعوت‌نامه برای متقاضیان مهاجرت در برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا
16 سپتامبر 2020 - 17:00
بازدید 452
8

استان «بریتیش کلمبیا» در تاریخ 15 سپتامبر 2020، از طریق «برنامه انتخاب استانی» (PNP) خود، از 407 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.   دعوت نامه های صادرشده به متقاضیان رده های «نیروی متخصص»، «فارغ التحصیلان بین المللی» و همچنین «نیروی کار مبتدی و نیمه ماهر» از جریان های «اکسپرس […]

ارسال توسط :
پ
پ

استان «بریتیش کلمبیا» در تاریخ 15 سپتامبر 2020، از طریق «برنامه انتخاب استانی» (PNP) خود، از 407 متقاضی مهاجرت دعوت کرد تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

 

دعوت نامه های صادرشده به متقاضیان رده های «نیروی متخصص»، «فارغ التحصیلان بین المللی» و همچنین «نیروی کار مبتدی و نیمه ماهر» از جریان های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC) و «مهاجرت از طریق مهارت و تخصص» (SI) تعلق گرفتند.

 

حداقل امتیاز در این انتخاب بین 75 و 95 متغیر بود.

 

جریان «EEBC» برای متقاضیانی است که دارای پروفایل معتبر در «سیستم اکسپرس انتری فدرال» هستند. «سیستم اکسپرس انتری» مسیر اصلی دولت کانادا برای مهاجران متخصصی است که قصد مهاجرت به کانادا را دارند.

 

جریان «SI» برای نیروی کار ماهر و نیمه ماهری است که مشاغل آنها در استان بریتیش کلمبیا بسیار مورد نیاز است.

 

رده های «برنامه انتخاب استانی بریتیش کلمبیا» (BC PNP) تحت «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق مهارت»  (SIRS)بریتیش کلمبیا مدیریت می شوند. برای درخواست از طریق «SIRS»، متقاضیانِ واجد شرایط ابتدا باید یک حساب کاربری ثبت کنند. پس از انجام این مرحله، متقاضیان بر اساس عواملی مانند میزان تحصیلات، سابقه کار و دانش زبان امتیاز می گیرند. سپس در انتخاب بعدی بریتیش کلمبیا، از متقاضیان با بالاترین امتیاز دعوت می شود تا برای نامزدی استانی اقدام کنند.

 

رده هایی که تحت «SIRS» مدیریت می شوند، متقاضیان را ملزم به ارائه پیشنهاد شغلی از کارفرمایان بریتیش کلمبیا می کنند.

 

«اکسپرس انتری» سیستم مدیریت برنامه های مهاجرتی دولت فدرال است. به متقاضیان «اکسپرس انتری» براساس عوامل سرمایه انسانی مانند سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی امتیاز داده می شود.

 

متقاضیانی که تحت رده های «نیروی متخصص» و «فارغ التحصیلان بین المللی» جریان «EEBC» دعوت شده اند، اگر نامزدی استانی دریافت کنند، 600 امتیاز فوق العاده «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) و یک «دعوت نامه برای درخواست» (ITA)، در انتخاب بعدی «سیستم اکسپرس انتری» به دست می آورند.

 

برگزاری انتخاب های «سیستم اکسپرس انتری» با وجود بسته بودن مرزها و محدودیت های سفر، به صورت دوهفته ای ادامه دارد. در آخرین انتخاب «سیستم اکسپرس انتری» که در 16 سپتامبر برگزار شد، 4200 دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم صادر شد؛ دومین انتخاب بزرگ از زمان راه اندازی این سیستم در سال 2015. تاکنون در سال جاری، «IRCC» 74 هزار و 150 دعوت نامه صادر کرده و اظهار داشته است که تلاش خود را برای پذیرش مهاجران جدید در سال های آینده ادامه خواهد داد.

 

تاکنون در سال جاری، استان بریتیش کلمبیا از طریق انتخاب های حوزه تکنولوژی و «PNP»، از بیش از شش هزار متقاضی مهاجرت دعوت کرده تا برای نامزدی استانی درخواست دهند.

 

متقاضیان انتخاب های حوزه تکنولوژی باید یک پیشنهاد شغلی حداقل یک ساله داشته باشند که در زمان درخواست برای نامزدی استانی، حداقل 120 روز تقویمی از مهلت آن باقی مانده باشد.

 

منبع خبر: CIC News, September 16, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar