صدور 385 دعوتنامه در اولین انتخاب سال 2021 ساسکاچوان
12 ژانویه 2021 - 14:13
بازدید 433
11

متقاضیان مهاجرت می توانند از طریق زیرشاخه های «اکسپرس انتری» و «مشاغل مورد نیاز» اقدام کنند. ساسکاچوان دور جدید صدور دعوتنامه ها را در تاریخ 7 ژانویه برگزار کرد. متقاضیان مهاجرت برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم کانادا دعوت شده اند. «برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان» (SINP) متقاضیان شاخه «نیروی کار متخصص بین الملل» را […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان مهاجرت می توانند از طریق زیرشاخه های «اکسپرس انتری» و «مشاغل مورد نیاز» اقدام کنند.

ساسکاچوان دور جدید صدور دعوتنامه ها را در تاریخ 7 ژانویه برگزار کرد. متقاضیان مهاجرت برای درخواست نامزدی استانی و اقامت دائم کانادا دعوت شده اند.

«برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان» (SINP) متقاضیان شاخه «نیروی کار متخصص بین الملل» را از طریق دو زیرشاخه «اکسپرس انتری» و «مشاغل موردنیاز» دعوت کرد. مجموعاً 385 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت ارسال شد که دارای سابقه کار در مشاغل موردنظر بودند. 148 نفر از زیرشاخه «اکسپرس انتری» و 237 نفر از زیرشاخه «مشاغل موردنیاز» دعوت شده اند.

برای دعوت شدن در این انتخاب، متقاضیان هر دو زیرشاخه باید «فرم ابراز علاقه مندی» (EOI) را برای «SINP» ارسال می کردند. صرف نظر از شاخه موردنظر، متقاضیان برای دعوت شدن به امتیاز EOI حداقل 71 نیاز داشتند. (این امتیاز صرفا نیاز استانی است و نه امتیاز مورد نیاز در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS)). همه متقاضیان دعوت شده دارای «ارزیابی مدارک تحصیلی» (ECA) و سابقه کار در یکی از 86 شغل موردنیاز بودند. لیست مشاغل واجد شرایط در صفحه وب دولت آمده است.

«SINP» از سیستم EOI برای انتخاب افرادی استفاده می کند که بیشترین پتانسیل را برای موفقیت در بازار کار منطقه ای دارند. متقاضیان باید تعهد خود را برای ایجاد زندگی در ساسکاچوان با نمایش تجربه کار، تحصیلات، توانایی زبان، سن، و ارتباط با استان ثابت کنند.

«SINP» از این پنج فاکتور برای ارزیابی متقاضیان و اعطای امتیاز از ۱۰۰ به آنها در «جدول امتیازبندی نیروی کار متخصص بین الملل» استفاده می کند. برای افراد با بالاترین امتیاز، دعوتنامه ای از ساسکاچوان برای درخواست نامزدی استانی صادر می شود.

ساسکاچوان اخیرا امتیازات EOI بیشتری را برای افرادی در نظر گرفته است که می توانند انگلیسی و فرانسه صحبت کنند.

 

صدور 576 دعوتنامه در جدیدترین انتخاب استانی ساسکاچوان

 

زیرشاخه «اکسپرس انتری»

در آخرین دور دعوت، ساسکاچوان 148 دعوتنامه برای متقاضیانی صادر کرد که دارای پروفایل در استخر اکسپرس انتری فدرال بودند.

«سیستم اکسپرس انتری فدرال»، مجموعه درخواست متقاضیان سه برنامه اصلی گروه اقتصادی کانادا را مدیریت می کند: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال»، و «برنامه تجربه کانادایی».

اگر متقاضیان استخر اکسپرس انتری فدرال، «فرم ابراز علاقه مندی EOI» استان ساسکاچوان را نیز تکمیل کرده و حداقل امتیاز 71 را مطابق با جدول امتیازبندی «SINP» به دست آورده باشند، ممکن است به انتخاب اخیر دعوت شده باشند.

به متقاضیان اکسپرس انتری که برای انتخاب ساسکاچوان درخواست داده و نامزدی استانی دریافت کرده اند، ۶۰۰ امتیاز فوق العاده در «CRS» تعلق می گیرد.

این روند برای هر یک از برنامه های انتخاب استانی کانادا که با اکسپرس انتری همسو هستند، صدق می کند.

 

زیرشاخه «مشاغل درخواستی»

زیرشاخه مشاغل درخواستی برای متقاضیان مهاجرتی که فاقد پروفایل اکسپرس انتری هستند، در نظر گرفته شده است. این برنامه برای کاندیدهای مهاجرت دارای تجربه کار در مشاغلی است که در ساسکاچوان کمبود نیروی کار دارند.

237 متقاضی مشاغل درخواستی برای درخواست نامزدی استانی دعوت شدند و مانند زیرشاخه اکسپرس انتری، برای انتخاب به امتیاز استانی 71 نیاز داشتند.

 

منبع خبر: saskatchewan.ca, January 2021

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar