صدور 3300 دعوت‌نامه از طریق اکسپرس انتری برای درخواست اقامت دائم کانادا
21 آگوست 2020 - 19:09
بازدید 459
10

کانادا در 20 آگوست دور دیگری از دعوت های اکسپرس انتری را برگزار کرد. این انتخاب اکسپرس انتری، دومین در دو روز گذشته و صد و شصت و یکمین در کل است که توسط اداره «مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا» (IRCC) برگزار شده است. دعوت نامه ها برای 3300 متقاضی «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) صادر […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا در 20 آگوست دور دیگری از دعوت های اکسپرس انتری را برگزار کرد.

این انتخاب اکسپرس انتری، دومین در دو روز گذشته و صد و شصت و یکمین در کل است که توسط اداره «مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا» (IRCC) برگزار شده است. دعوت نامه ها برای 3300 متقاضی «برنامه تجربه کانادایی» (CEC) صادر شدند. حداقل امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی»(CRS) ، 454 برای اطمینان از دریافت «دعوت برای درخواست» (ITA) کافی بود.

 

حداقل امتیاز «CRS» در این انتخاب در مقایسه با انتخاب قبلی «CEC»، 9 امتیاز بالاتر بود که در 23 جولای برگزار شد و دارای حداقل امتیاز «CRS»،  445 بود. افزایش امتیاز به دلیل ورود متقاضیان بیشتر در استخر «سیستم اکسپرس انتری» در طی یک ماه گذشته است، بعد از اینکه کانادا در 5 آگوست یک انتخاب شامل تمام برنامه های مهاجرتی خود برگزار کرد.

 

«IRCC»، این انتخاب های خاص را که شامل فقط یکی از برنامه های مهاجرتی می شوند، از  زمانی برگزار کرده که همه گیری ویروس کرونا باعث بسته شدن مرزهای کانادا در ماه مارچ شده است. همه آنها به دنبال انتخاب های خاص «برنامه مهاجرتی استانی» (PNP) برگزار شده اند و مجموع دعوت نامه ها از هر دو انتخاب، یک عدد سرراست را تشکیل می دهند. در نوزده آگوست، «IRCC» یک انتخاب را که شامل فقط یک برنامه مهاجرتی می شد، برگزار و در آن برای 600 متقاضی «PNP» دعوت نامه صادر کرد.

 

«اکسپرس انتری» سیستمی است که دولت فدرال برای مدیریت درخواست های مربوط به سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی کانادا از آن استفاده می کند: «برنامه نیروی متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP) و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC). برخی از استان ها نیز برنامه های استانی دارند که مطابق با «سیستم اکسپرس انتری» هستند.

 

در «سیستم اکسپرس انتری»، متقاضیان بر اساس امتیاز «CRS» خود رتبه بندی می شوند که برای این کار چندین عامل از جمله سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و دانش زبان فرانسوی یا انگلیسی در نظر گرفته می شود. در برخی موارد، تاریخ و زمان ایجاد پروفایل «اکسپرس انتری» نیز یک عامل رتبه بندی است.

 

«IRCC» در انتخاب 20 آگوست، «قانون عدم تساوی» را اجرا کرد. از «قانون عدم تساوی» برای رتبه بندی متقاضیانی استفاده می شود که دارای حداقل امتیاز «CRS» یکسان هستند. این کار بر اساس تاریخ و زمان ایجاد پروفایل آنها انجام می شود.

 

«قانون عدم تساوی» برای انتخاب 20 آگوست، برای 27 جولای سال 2020 در 11:10:05 به وقت هماهنگ جهانی اجرا شد. این بدان معنی است که متقاضیان با امتیاز «CRS» ، 454 فقط در صورتی دعوت شده اند که مشخصات آنها قبل از این تاریخ و زمان ارسال شده باشد.

 

این انتخاب، تعداد دعوت نامه های صادر شده در سال 2020 را به 65750 می رساند. به رغم همه گیری ویروس کرونا، این تعداد دعوت نامه از دعوت نامه های صادر شده در همین زمان از سال گذشته و سال قبل از آن فراتر رفته است.

 

متقاضیانی که مایل به ارسال پروفایل «اکسپرس انتری» خود هستند، با وجود محدودیت های مربوط به ویروس کرونا، هنوز هم می توانند این کار را انجام دهند. «IRCC» همچنان به پذیرش پروفایل ها در «سیستم اکسپرس انتری» و پردازش درخواست های مربوط به اقامت دائم ادامه می دهد.

 

منبع خبر: CIC News, August 20, 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar