صدور 255 دعوتنامه در جدیدترین انتخاب استانی ساسکاچوان
16 ژوئن 2021 - 18:45
بازدید 520
16

متقاضیان از زیرشاخه‌های «مشاغل موردنیاز» و «اکسپرس انتری» با حداقل امتیاز 82 دعوت شدند «برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان» (SINP) در روز 15 ژوئن، از 255 متقاضی مهاجرت دعوت به عمل آورد تا برای نامزدی استانی اقدام کنند. در انتخاب اخیر، 152 متقاضی از زیرشاخه‌«مشاغل موردنیاز»، و 103 متقاضی از زیرشاخه «اکسپرس انتری» دعوت شدند. تمامی […]

ارسال توسط :
پ
پ

متقاضیان از زیرشاخه‌های «مشاغل موردنیاز» و «اکسپرس انتری» با حداقل امتیاز 82 دعوت شدند

«برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان» (SINP) در روز 15 ژوئن، از 255 متقاضی مهاجرت دعوت به عمل آورد تا برای نامزدی استانی اقدام کنند.

در انتخاب اخیر، 152 متقاضی از زیرشاخه‌«مشاغل موردنیاز»، و 103 متقاضی از زیرشاخه «اکسپرس انتری» دعوت شدند. تمامی مدعوین به امتیاز «فرم ابراز علاقه مندی» (EOI) حداقل 82 نیاز داشتند. این افراد واجد شرایط شاخه «نیروی کار متخصص بین الملل» بودند.

متقاضیان برای اثبات تطابق تحصیلات خارجی خود با استاندارد کانادا، ملزم به ارائه «ارزیابی مدارک تحصیلی» (ECA) بودند. ساسکاچوان تنها لیست مشاغلی را ارائه داد که مشمول این انتخاب نبودند.

 

زیرشاخه «مشاغل موردنیاز»

این زیر مجموعه برای نیروی کار فوق حرفه‌ای و دارای تجربه در یکی از مشاغل موردنیاز در ساسکاچوان است، که هنوز پیشنهاد شغلی در این استان ندارند و فاقد پروفایل اکسپرس انتری فدرال هستند.

 

برای درخواست مهاجرت کانادایی از طریق این زیرشاخه، اتباع خارجی باید پروفایل «EOI» خود را از طریق سیستم درخواست آنلاین «SINP» ایجاد کنند.

سیستم «EOI» به ساسکاچوان اجازه می‌دهد تا متقاضیان مهاجرتی را که توانایی پیشرفت در این استان دارند، انتخاب کند. متقاضیان بر اساس سابقه کار، تحصیلات، توانایی زبان، سن، و ارتباط با استان، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

سپس بر اساس «جدول ارزیابی امتیازات بین الملل نیروی کار متخصص SINP»، امتیازی از 100 به آنها داده می‌شود. افراد دارای بالاترین امتیاز دعوت شده تا برای نامزدی استانی و اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

 

زیرشاخه «اکسپرس انتری»

این زیرشاخه برای متقاضیانی در نظر گرفته شده است که قصد کار و زندگی در ساسکاچوان را دارند، و دارای پروفایلی در استخر اکسپرس انتری هستند.

اکسپرس انتری مجموعه درخواست متقاضیان سه برنامه اصلی گروه اقتصادی کانادا را مدیریت می‌کند: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» (FSWP)، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال» (FSTP)، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

متقاضیان دارای پروفایل اکسپرس انتری همچنین باید پروفایل‌های «EOI» را در سیستم «SINP» ایجاد کرده تا برای دعوت به نامزدی استانی در نظر گرفته شوند.

این افراد نیز تحت سیستم «EOI»، و بر اساس عوامل موردنظر ساسکاچوان، رتبه بندی خواهند شد.

به متقاضیان اکسپرس انتری که نامزدی استانی دریافت کنند، 600 امتیاز فوق العاده در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) تعلق می‌گیرد، و «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) اقامت دائم کانادا برای آنها تضمین خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar