صدور 132 دعوتنامه در انتخاب 23 آوریل استان منیتوبا
26 آوریل 2020 - 13:12
بازدید 425
7

منیتوبا در تاریخ 23 آوریل تحت برنامه مهاجرت استانی خود(MPNP)  برای متقاضیان اقامت دائم، دعوتنامه صادر کرد. این دعوتنامه ها برای متقاضیانی که در یکی از سه گروه برنامه مهاجرتی استان  در سیستم اعلام علاقه مندی (EOI) پروفایل داشتند، صادر شد. این گروه ها شامل: نیروی متخصص در منیتوبا، نیروی متخصص در خارج از کشور […]

ارسال توسط :
پ
پ

منیتوبا در تاریخ 23 آوریل تحت برنامه مهاجرت استانی خود(MPNP)  برای متقاضیان اقامت دائم، دعوتنامه صادر کرد. این دعوتنامه ها برای متقاضیانی که در یکی از سه گروه برنامه مهاجرتی استان  در سیستم اعلام علاقه مندی (EOI) پروفایل داشتند، صادر شد. این گروه ها شامل: نیروی متخصص در منیتوبا، نیروی متخصص در خارج از کشور و تحصیلات بین المللی هستند. این استان تاکنون در سال جاری 1808 دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت در این گروه ها صادر کرده است. این 88مین انتخاب منیتوبا از زمان آغاز این برنامه در آوریل 2014  است.

 

تعداد 132 دعوتنامه صادر شده برای متقاضیان در سه گروه به شرح زیر است:

نیروی متخصص در منیتوبا: 93

نیروی متخصص در خارج از کشور: 25

تحصیلات بین المللی: 14

از 132 متقاضی که دعوتنامه دریافت کردند، 7  نفر از میان متقاضیان سیستم اکسپرس انتری انتخاب شدند. حداقل امتیاز در گروه نیروی متخصص در منیتوبا 489 و در گروه نیروی متخصص خارج از کشور 714 بود.. حداقل امتیاز در گروه تحصیلات بین المللی مشخص نیست.

 

متقاضیان گروه نیروی متخصص منیتوبا، باید در منیتوبا مشغول به کار باشند و یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و دائم از کارفرمای خود همراه با سایر معیارها داشته باشند.

 

متقاضیان انتخاب شده در گروه نیروی متخصص در خارج از کشور مستقیماً از طریق یک طرح استخدام استراتژیک دعوت شدند، که می تواند شامل مأموریت های استخدام در خارج از کشور شود که توسط برنامه نامزدی استانی منیتوبا (MPNP)، و اغلب با همکاری کارفرمایان منیتوبا سازماندهی شده اند.

 

متقاضیان اکسپرس انتری که در این انتخاب، نامزدی استانی از منیتوبا دریافت کرده اند، در سیستم اکسپرس انتری فدرال و جاب بنک دارای پروفایل معتبر بودند. به امتیاز این متقاضیان در استخر اکسپرس انتری 600 امتیاز اضافه خواهد شد و به این ترتیب به طور قطع در انتخاب بعدی فدرال ،دعوتنامه اقامت دائم دریافت خواهند کرد.

 

متقاضیان گروه تحصیلات بین المللی باید دارای سابقه تحصیل در منیتوبا باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar