صدور ۷۶ دعوتنامه در جدیدترین «انتخاب تکنولوژی بریتیش کلمبیا»
19 نوامبر 2020 - 17:41
بازدید 439
8

از کاندیداها طی زیرگروه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» و «مهاجرت از طریق تخصص» دعوت به عمل آمده است. بریتیش کلمبیا از ۷۶ نامزد مهاجرت دعوت کرد تا در ۱۷ نوامبر برای اقامت دائم درخواست نامزدی استانی دهند.   «انتخاب بریتیش کلمبیا» (BC PNP)  دعوت نامه ها را از طریق زیرشاخه های «اکسپرس انتری بریتیش […]

ارسال توسط :
پ
پ

از کاندیداها طی زیرگروه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» و «مهاجرت از طریق تخصص» دعوت به عمل آمده است.

بریتیش کلمبیا از ۷۶ نامزد مهاجرت دعوت کرد تا در ۱۷ نوامبر برای اقامت دائم درخواست نامزدی استانی دهند.

 

«انتخاب بریتیش کلمبیا» (BC PNP)  دعوت نامه ها را از طریق زیرشاخه های «اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا» (EEBC)  و «مهاجرت از طریق تخصص» صادر کرد.

نامزدها از طریق زیرمجموعه های نیروی کار متخصص، فارغ التحصیل بین الملل، مبتدی، و نیمه متخصص از طریق «انتخاب پایلوت تکنولوژی بریتیش کلمبیا» (BC PNP Tech Pilot) دعوت شدند. داوطلبان دعوت شده برای دریافت نامزدی باید دارای پیشنهادات شغلی در یک شغل واجد شرایط فنی باشند.

 

حداقل نمره لازم برای داوطلبان موفق در همه گروه ها ۸۰ بود.

 

بریتیش کلمبیا انتخاب ها را از طریق دو زیرشاخه انتخاب استانی (PNP) به صورت هفتگی انجام می دهد.

 

برای ثبت نام در دسته های «مهاجرت از طریق تخصص» یا «EEBC» ، نامزدها باید ابتدا از طریق پورتال آنلاین BC PNP یک پروفایل ایجاد کرده و در «سیستم ثبت نام مهاجرت از طریق تخصص» (SIRS) نام نویسی کنند.

 

متقاضیان بر اساس عواملی مانند سطح تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان انگلیسی، و محل اشتغال مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرار می گیرند.

 

در صورت تأیید تقاضانامه، شخص می تواند از نامزدی استانی خود برای اقامت دائم به اداره «مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» (IRCC) از طریق PNP درخواست دهد.

 

به داوطلبان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا نامزدی دریافت می کنند ، ۶۰۰ امتیاز فوق العاده در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS)  اکسپرس انتری تعلق می گیرد. در نتیجه، دعوت نامه برای تقاضا در انتخاب آتی اکسپرس انتری فدرال برای آنها تضمین می شود.

 

هر هفته،بریتیش کلمبیا از طریق «پایلوت تکنولوژی» خود دعوت نامه صادر می کند.

 

«انتخاب پایلوت تکنولوژی بریتیش کلمبیا» یک مسیر مهاجرت سریع برای نیروی کار فناوری اطلاعات و دانشجویان بین الملل است. این کار از طریق زیرگروه های مهاجرت استانی موجود در بریتیش کلمبیا انجام می شود.

 

برای مهاجرت به بریتیش کلمبیا از طریق این برنامه، داوطلبان باید پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از ۲۹ شغل واجد شرایط داشته باشند.

 

مشاغل واجد شرایط برای «پایلوت تکنولوژی بریتیش کلمبیا» شامل مدیران سیستم های رایانه ای و اطلاعاتی، مهندسین عمران، طراحان وب و توسعه دهندگان، مترجمان، و همچنین تکنسین های ضبط صدا و فیلم و بسیاری دیگر است.

 

برخلاف سایر جریان های BC PNP که نیاز به پیشنهاد اشتغال دائمی دارند، پیشنهادات شغلی پایلوت تکنولوژی باید حداقل یک سال داشته باشد. با این حال، پیشنهادات شغلی که بیش از یک سال طول بکشند، همچنان واجد شرایط هستند. همچنین لازم است پیشنهاد شغل تمام وقت و از یک کارفرمای واجد شرایط در استان باشد.

 

داوطلبانی که برای ثبت نام در استان دعوت می شوند، ۳۰روز فرصت دارند درخواست کامل را ارائه دهند.

 

منبع خبر: welcomebc.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar