صدور ۶۶۸ دعوتنامه برای متقاضیان اقامت دائم کانادا
21 مارس 2020 - 17:36
بازدید 419
10

طی انتخاب 18 مارس 2020، 668 دعوتنامه برای متقاضیان دائم از طریق سیستم اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 720 صادر شد. این انتخاب از میان متقاضیانی انجام شده است که نامزدی استانی داشتند و 600 امتیاز اضافی در استخر اکسپرس انتری دریافت کرده بودند.   حداقل امتیاز در این قرعه کشی نسبت به دور قبل […]

ارسال توسط :
پ
پ

طی انتخاب 18 مارس 2020، 668 دعوتنامه برای متقاضیان دائم از طریق سیستم اکسپرس انتری با حداقل امتیاز 720 صادر شد. این انتخاب از میان متقاضیانی انجام شده است که نامزدی استانی داشتند و 600 امتیاز اضافی در استخر اکسپرس انتری دریافت کرده بودند.

 

حداقل امتیاز در این قرعه کشی نسبت به دور قبل با امتیاز 471، بالاتر است و دلیل آن، همان 600 امتیاز اضافی بوده است که متقاضیان اقامت دائم پیرو نامزدی استانی دریافت کرده بودند.

 

کسب  ۶۰۰ امتیاز اضافی، دریافت دعوتنامه درخواست (ITA) برای اقامت کانادا را به طور موثر تضمین می کند.

 

سیستم اکسپرس انتری، استخر متقاضیان برای سه گروه اصلی در برنامه های مهاجرتی اقتصادی را مدیریت می کند. این سه گروه عبارتند از: نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر فدرال و تجربه کانادایی.

 

متقاضیان بر اساس امتیاز کسب شده در سیستم امتیاز بندی جامع (CRS) ، با توجه به معیارهایی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار تخصصی و میزان مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسه در استخر رتبه بندی می شوند.

 

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC)، در ۱۹ مارس ۲۰۲۰ اعلام کرد: کلیه متقاضیان با امتیاز ۷۲۰ و بالاتر که تا این تاریخ مشخصات خود را در استخر سیستم اکسپرس انتری وارد کرده بودند، دعوتنامه دریافت کرده اند.

دعوتنامه ها معمولا هر دو هفته یک بار صادر می شوند.

 

متقاضیانی که در قرعه کشی اخیر امتیازشان زیر حداقل امتیاز تعیین شده بود، برای افزایش امتیاز خود گزینه های متفاوتی را دارند: از بهبود نمرات زبان گرفته تا دریافت نامزدی استانی برای اقامت دائم کانادا.

 

این قرعه کشی، تعداد دعوتنامه های درخواست  (ITA)که در سال ۲۰۲۰، از طریق سیستم اکسپرس انتری صادر شده است را به ۱۹۳۶۸ می رساند.

 

کانادا در سال ۲۰۱۸، از ۳۲۰۰۰۰ تازه وارد و در سال ۲۰۱۹، از ۳۴۱۰۰۰ مهاجر استقبال کرد. و امسال مجددا قصد پذیرش ۳۴۱۰۰۰ مهاجر دیگر را دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar