صدور ۴۵۰۰ دعوتنامه در تازه‌ترین انتخاب اکسپرس انتری
07 نوامبر 2020 - 16:46
بازدید 461
5

کانادا امسال ۸۷۳۵۰ دعوتنامه برای تقاضا صادر کرده است. کانادا آخرین انتخاب اکسپرس انتری خود را در تاریخ ۵ نوامبر برگزار کرد. در مجموع ۴۵۰۰ دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز ۴۷۸ در سیستم جامع رتبه بندی صادر شده است   نامزدهای فرانسوی زبان در این انتخاب، واجد شرایط امتیاز جامع رتبه بندی […]

ارسال توسط :
پ
پ

کانادا امسال ۸۷۳۵۰ دعوتنامه برای تقاضا صادر کرده است.

کانادا آخرین انتخاب اکسپرس انتری خود را در تاریخ ۵ نوامبر برگزار کرد.

در مجموع ۴۵۰۰ دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری با حداقل امتیاز ۴۷۸ در سیستم جامع رتبه بندی صادر شده است

 

نامزدهای فرانسوی زبان در این انتخاب، واجد شرایط امتیاز جامع رتبه بندی بیشتری هستند. اداره «مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا» اخیراً اعلام کرد نامزدهای فرانسوی زبان اکنون ۲۵ امتیاز اضافه برای مهارت های زبانی خود، و داوطلبان دوزبانه ۵۰ امتیاز دریافت می کنند.

به طور معمول، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا انتخاب های اکسپرس انتری را هر دو هفته یک بار برگزار می کند، اما برای به روزرسانی پروفایل های تحت تاثیر افزایش امتیاز برای فرانسه زبان ها در استخر اکسپرس انتری، این انتخاب به تأخیر افتاد.

این سومین بار است که کانادا همزمان ۴۵۰۰ دعوتنامه صادر می کند که بیشترین ظرفیت دعوت برای انتخاب اکسپرس انتری است.

در پایان ماه اکتبر، کانادا برنامه چندین ساله آینده انتخاب های مهاجرتی خود را اعلام کرد، و وعده داد تا سال ۲۰۲۳ بیش  از ۴۰۰هزار نفر را برای اقامت دعوت خواهد کرد. بیش از ۱۰۰هزار نفر از این مهاجران جدید از طریق برنامه های تحت سیستم اکسپرس انتری در دسته برنامه نیروی فوق متخصص فدرال به کانادا خواهند آمد.

 

اکسپرس انتری در واقع سیستم مدیریت تقاضای مهاجرت کانادا برای سه برنامه دسته اقتصادی فدرال است: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی کار ماهر فدرال، و برنامه تجربه کانادایی.

به متقاضیان این برنامه ها و همچنین برخی از انتخاب ها بر اساس سیستم جامع رتبه بندی، امتیاز داده می شود. امتیازات بسته به عواملی مانند سن، تحصیلات، سابقه کار و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه اعطا می شوند.

داوطلبان با بالاترین امتیاز «CRS» در دوره های انتخاب اکسپرس انتری، دعوتنامه برای تقاضا (ITA) دریافت می کنند. در انتخاب امروز ، کانادا از ۴۵۰۰ متقاضی اقامت دائم، دعوت به عمل آورد.

در صورت تساوی بین متقاضیان، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا، قانون تعیین اولویت پذیرش در وضعیت تساوی را اعمال می کند. در انتخاب امسال، داوطلبانی که امتیاز جامع آنها ۴۷۸ یا بیشتر بود، برای دریافت دعوتنامه باید مشخصات اکسپرس انتری خود را قبل از ۲۶ اکتبر ۲۰۲۰ در ساعت ۲۲:۴۴:۱۹ به وقت ساعت جهانی ارسال می کردند.

امسال، امتیاز سیستم جامع رتبه بندی در تمام برنامه های انتخاب، بالاتر از ۴۷۰ نفر بوده است. فقط در دو مورد این امتیاز کمتر بوده است:

  • انتخاب اکسپرس انتری در  6 آگوست که تنها از گروه «نیروی کار ماهر فدرال» صورت گرفت، متقاضیان با امتیاز جامع رتبه بندی 415 دعوت شدند.  
  • و انتخاب قبلی اکسپرس انتری از میان متقاضیان برتامه «تجربه کانادایی» با حداقل امتیاز 440.

امتیاز موردنیاز در انتخاب های PNP بیشتر است، زیرا به متقاضیانی که انتخاب استانی دریافت کرده اند، به صورت خودکار 600 امتیاز CRS فوق العاده تعلق می گیرد. متقاضیانی که امتیاز CRS آنها کم است، برنامه های انتخاب استانی مسیرهای جایگزینی را جهت دریافت اقامت دائم برای آنها در نظر گرفته است. 

با برگزاری این انتخاب جدید، تعداد دعوتنامه های صادرشده به عدد ۸۷۳۵۰ در سال 2020رسیده است. امسال، سال ثبت رکورد جدید برای اکسپرس انتری به حساب می آید، زیرا تعداد دعوتنامه های صادرشده تا به امروز به بالاترین میزان خود رسیده است.

 

منبع خبر: canada.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar