صدور ۲۹۹ دعوتنامه در جدیدترین انتخاب استانی ساسکاچوان
28 فوریه 2021 - 11:32
بازدید 552
11

در سال جاری، ساسکاچوان 1727 دعوتنامه صادر کرده است. ساسکاچوان در تاریخ 25 فوریه 2021، از متقاضیان دعوت کرد تا برای نامزدی استانی و اقامت دائم کانادا درخواست دهند.   «برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان» (SINP) 299 متقاضی را از شاخه «نیروی کار متخصص بین الملل» دعوت کرد. در این دور «برنامه انتخاب استانی» (PNP) تنها […]

ارسال توسط :
پ
پ

در سال جاری، ساسکاچوان 1727 دعوتنامه صادر کرده است.

ساسکاچوان در تاریخ 25 فوریه 2021، از متقاضیان دعوت کرد تا برای نامزدی استانی و اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

 

«برنامه انتخاب استانی ساسکاچوان» (SINP) 299 متقاضی را از شاخه «نیروی کار متخصص بین الملل» دعوت کرد. در این دور «برنامه انتخاب استانی» (PNP) تنها متقاضیانی دعوت شدند که واجد شرایط زیرشاخه «اکسپرس انتری» بودند.

 

متقاضیان به امتیاز «فرم ابراز علاقه مندی» (EOI) حداقل 70 نیاز داشتند. آنها همچنین ملزم به داشتن سابقه کار در یکی از 70 شغل مورد نیاز (که در صفحه وب دولت ذکر شده است،) بودند.

 

برخی از مشاغل واجد شرایط شامل دستیارهای اداری پزشکی، خریداران خرده فروشی و عمده فروشی، و مهندسان زمین شناسی است.

 

«SINP» از سیستم EOI برای انتخاب افرادی استفاده می کند که بیشترین پتانسیل را برای موفقیت در بازار کار منطقه ای دارند. متقاضیان باید تعهد خود را برای ایجاد زندگی در ساسکاچوان با نمایش تجربه کار، تحصیلات، توانایی زبان، سن، و ارتباط با استان ثابت کنند.

 

«SINP» از این پنج فاکتور برای ارزیابی متقاضیان و اعطای امتیاز از ۱۰۰ به آنها در «جدول امتیازبندی نیروی کار متخصص بین الملل» استفاده می کند. برای افراد با بالاترین امتیاز، دعوتنامه ای از ساسکاچوان برای درخواست نامزدی استانی صادر می شود.

 

ساسکاچوان از ماه نوامبر 2020، امتیازات EOI بیشتری را برای افرادی در نظر گرفته است که می توانند انگلیسی و فرانسه صحبت کنند.

 

 

زیرشاخه «اکسپرس انتری»

در آخرین دور دعوت، ساسکاچوان دعوتنامه ها را تنها برای متقاضیانی صادر کرد که دارای پروفایل در استخر اکسپرس انتری فدرال بودند.

 

«سیستم اکسپرس انتری فدرال»، مجموعه درخواست متقاضیان سه برنامه اصلی گروه اقتصادی کانادا را مدیریت می کند: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال»، و «برنامه تجربه کانادایی».

 

اگر متقاضیان استخر اکسپرس انتری فدرال، «فرم ابراز علاقه مندی EOI» استان ساسکاچوان را نیز تکمیل کرده و حداقل امتیاز 70 را مطابق با جدول امتیازبندی «SINP» به دست آورده باشند، ممکن است به انتخاب اخیر دعوت شده باشند.

 

به متقاضیان اکسپرس انتری که برای انتخاب ساسکاچوان درخواست داده و نامزدی استانی دریافت کرده اند، ۶۰۰ امتیاز فوق العاده در «CRS» تعلق می گیرد، و «دعوتنامه برای ارسال درخواست» (ITA) اقامت دائم در انتخاب اکسپرس انتری آتی، برای آنها تضمین خواهد شد. این روند برای هر یک از برنامه های انتخاب استانی کانادا که با اکسپرس انتری همسو هستند، صدق می کند.

 

منبع خبر: saskatchewan.ca

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar