صدور ۲۱۸ دعوتنامه در جدیدترین انتخاب استانی منیتوبا
30 ژانویه 2021 - 22:38
بازدید 467
11

منیتوبا در این ماه، مجوعاً 490 دعوتنامه برای متقاضیان PNP صادر کرده است منیتوبا 218 متقاضی مهاجرت را دعوت کرد تا در روز 28 ژانویه 2021، برای نامزدی استانی درخواست دهند. «برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) برای دومین بار در این ماه، از «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیلان بین الملل» دعوت کرده است تا […]

ارسال توسط :
پ
پ

منیتوبا در این ماه، مجوعاً 490 دعوتنامه برای متقاضیان PNP صادر کرده است

منیتوبا 218 متقاضی مهاجرت را دعوت کرد تا در روز 28 ژانویه 2021، برای نامزدی استانی درخواست دهند.

«برنامه انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) برای دومین بار در این ماه، از «نیروی کار متخصص» و «فارغ التحصیلان بین الملل» دعوت کرده است تا در یکی از سه زیرشاخه مهاجرت زیر اقدام کنند:

  • نیروی کار متخصص منیتوبا
  • شاخه آموزش بین الملل
  • نیروی کار متخصص خارجی

 

تعداد دعوتنامه های صادر شده (که به عنوان «دعوتنامه اقدام به درخواست LLA» شناخته می شوند) همراه با حداقل امتیازات موردنیاز برای «فرم ابراز علاقه مندی» (EOI) به شرح زیر است:

  • «نیروی کار متخصص منیتوبا» – 178 LAA با امتیاز حداقل 518؛
  • «نیروی کار متخصص خارجی» – 17 LAA با امتیاز حداقل 681؛ و
  • «شاخه آموزش بین الملل» – 23 LAA، بدون نیاز به امتیاز EOI

 

از 218 «LAA» صادرشده، 13 مورد به کاندیداهای اکسپرس انتری اختصاص یافت. «MPNP» از پذیرش متقاضیانی که دارای شناسه معتبر اکسپرس انتری، کد اعتبار سنجی کاریابی، و تجربه قابل تأیید در یکی از مشاغل مورد نیاز منیتوبا نباشند، خودداری خواهد کرد.

«MPNP» در انتخاب این دوره، نیروی کار خارجی را که به طور مستقیم تحت یک طرح استخدام از خارج کشور دعوت شده بودند، دعوت کرد.

اگر متقاضیان امتیاز بالاتر از حداقل را کسب کرده اما دعوتنامه دریافت نکرده باشند، می توانند به این دلایل باشد:

  • مدرک زبان آنها شماره آزمون معتبر نداشته است؛
  • مدرک زبان آنها دیگر معتبر نیست؛ یا
  • تحت طرح استخدام دعوت شده، اما شماره دعوتنامه معتبر ارسال نکرده اند.

به گفته «MPNP»، متقاضیانی که با یکی از این مشکلات رو به رو شده اند، می توانند مشخصات فرم ابراز علاقه مندی خود را با اطلاعات صحیح به روزرسانی کنند تا برای انتخاب بعدی در نظر گرفته شوند.

در این انتخاب، از افرادی که در مشاغل نظام مند کار می کنند، دعوت شده است. «MPNP» می گوید ممکن است از قبول متقاضیانی که در واقع در مشاغل نظام مند فعالیت نمی کنند، و یا مدارکی مبنی بر اتمام مراحل صدور مجوز برای استخدام در منیتوبا ارائه نمی دهند، خودداری خواهد کرد. کسانی که در این وضعیت قرار دارند، می توانند «LAA» خود را رد کنند.

 

اکسپرس انتری منیتوبا

متقاضیان واجد شرایط اکسپرس انتری براساس امتیاز «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) انتخاب می شوند، که مربوط به عوامل سرمایه انسانی مانند سن، سابقه کار، تحصیلات، و توانایی زبان آنها می باشد.

از افراد با بالاترین امتیاز دعوت می شود تا از طریق انتخاب ها در استخر اکسپرس انتری برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

به کسانی که نامزدی استانی دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز فوق العاده تعلق می گیرد و در واقع دعوتنامه برای تقاضا (ITA) از اداره «مهاجرت،پناهندگی، و شهروندی کانادا» برای آنها تضمین می شود.

متقاضیان اکسپرس انتری که در این انتخاب از منیتوبا نامزدی استانی دریافت کرده اند، دارای شناسه معتبر اکسپرس انتری و کد اعتبارسنجی کاریابی بودند.

 

سیستم EOI منیتوبا

افرادی که می خواهند از طریق انتخاب منیتوبا مهاجرت کنند، لازم است «EOI» خود را در سیستم «انتخاب استانی منیتوبا» (MPNP) ثبت کرده تا از طریق زیرشاخه های «نیروی کار متخصص منیتوبا» و «نیروی کار متخصص خارجی» دعوت شوند.

طبق سیستم منیتوبا، این افراد بر اساس عوامل سرمایه انسانی، مانند مهارت های زبان انگلیسی یا فرانسه، تحصیلات، تجربه کار، ارتباطات منیتوبا، و سایر عوامل، از ۱۰۰۰ امتیاز رتبه بندی می شوند.

 

درباره شاخه های مهاجرت منیتوبا

شاخه «نیروی کار متخصص خارجی» و «نیروی کار متخصص منیتوبا» به این استان اجازه می دهند نیروی کار متخصص را انتخاب کند که قابلیت پشتیبانی بازار کار منیتوبا را دارند.

افرادی که از خارج کشور درخواست می دهند، باید ارتباط مستقیمی با منیتوبا داشته باشند. این مسئله را می توان از طریق روابط نزدیک خانواده یا دوستان در استان، تجربه قبلی در منیتوبا، یا دعوت تحت یکی از طرح های استخدام مربوط به «MPNP» نشان داد.

برای واجد شرایط بودن، متقاضیان نیازی به حضور فیزیکی در منیتوبا ندارند.

افراد پذیرفته شده در شاخه «نیروی کار متخصص منیتوبا» باید معیارهای خاصی داشته باشند؛ مانند داشتن یک پیشنهاد شغل دائمی تمام وقت از یک کارفرما در منیتوبا.

دانشجویان بین المللی که از یک موسسه آموزشی در منیتوبا فارغ التحصیل شده اند، در صورت داشتن مهارت های لازم، ممکن است تحت «شاخه آموزش بین الملل» دعوتنامه دریافت کنند.

 

منبع خبر: immigratemanitoba.ca, January 2021

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar