صدور ۲۰۵ دعوتنامه در انتخاب استانی منیتوبا
07 نوامبر 2020 - 23:23
بازدید 394
5

منیتوبا امسال در مجموع ۴۲۷۳ دعوتنامه صادر کرده است ۲۰۵دعوتنامه در ۵ نوامبر برای متقاضیان مهاجرت صادر شد. انتخاب منیتوبا در سه جریان مهاجرتی از نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی دعوت کرد: نیروی کار متخصص در منیتوبا زیرگروه فارغ التحصیلان بین المللی نیروی کار متخصص خارجی   دعوتنامه ها، که به عنوان […]

ارسال توسط :
پ
پ

منیتوبا امسال در مجموع ۴۲۷۳ دعوتنامه صادر کرده است

۲۰۵دعوتنامه در ۵ نوامبر برای متقاضیان مهاجرت صادر شد.

انتخاب منیتوبا در سه جریان مهاجرتی از نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی دعوت کرد:

  • نیروی کار متخصص در منیتوبا
  • زیرگروه فارغ التحصیلان بین المللی
  • نیروی کار متخصص خارجی

 

دعوتنامه ها، که به عنوان توصیه نامه جهت تقاضا (LAA) شناخته می شوند، به شرح زیر صادر شده اند:

  • نیروی کار متخصص در منیتوبا – ۱۶۶ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۴۶۱
  • نیروی کار متخصص خارجی – ۱۶ دعوت نامه با حداقل امتیاز ۷۰۸
  • زیرگروه فارغ التحصیلان بین المللی – ۲۳ دعوت نامه ، بدون نیاز به امتیاز فرم ابراز علاقه مندی
  •  

 

از مجموع ۲۰۵ دعوتنامه صادرشده، هفت مورد به متقاضیان سیستم اکسپرس انتری اختصاص داده شده است. به گفته برگزارکنندگان انتخاب استانی منیتوبا، متقاضیانی که دارای شناسه معتبر، کد اعتبار سنجی کاریابی، و تجربه قابل تأیید در یکی از مشاغل درخواستی منیتوبا نیستند، مردود خواهند شد.

در این انتخاب از داوطلبانی با مشاغل نظام مند دعوت شده است. انتخاب منیتوبا می گوید آنها ممکن است از قبول متقاضیانی که در واقع در مشاغل نظام مند مشغول نیستند و یا مدارکی مبنی بر اتمام مراحل صدور مجوز برای استخدام در منیتوبا ارائه نمی دهند، خودداری کنند. کسانی که در این وضعیت قرار دارند، می توانند دعوتنامه خود را رد کنند.

با انتخاب ۵ نوامبر، تعداد کل دعوتنامه های صادرشده در سال جاری به ۴۲۷۳ رسید.

 

اکسپرس انتری منیتوبا

داوطلبان واجد شرایط اکسپرس انتری براساس امتیاز سیستم جامع رتبه بندی انتخاب می شوند که فاکتورهای سرمایه انسانی مانند سن، سابقه کار، تحصیلات، و توانایی زبان آنها را در نظر می گیرد.

از داوطلبان با بالاترین امتیاز دعوت می شود تا از طریق انتخاب در استخر اکسپرس انتری برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

به کسانی که نامزدی استانی دریافت می کنند، ۶۰۰ امتیاز جامع اضافه تعلق می گیرد و شانس گرفتن « ITA» برای آنها را از سازمان IRCC  تضمین می کند.

داوطلبان اکسپرس انتری که از انتخاب استانی منیتوبا، نامزدی استانی دریافت کرده اند، یک شناسه معتبر اکسپرس انتری و کد اعتبارسنجی کاریابی دریافت می کنند.

افرادی که می خواهند از طریق انتخاب منیتوبا مهاجرت کنند، لازم است فرم ابراز علاقه مندی خود را در سیستم انتخاب منیتوبا ثبت کرده تا از طریق جریان های نیروی کار متخصص در منیتوبا و نیروی کار متخصص خارجی دعوت شوند.

طبق سیستم منیتوبا، متقاضیان با توجه به ویژگی های سرمایه انسانی مانند مهارت های زبان انگلیسی یا فرانسه، تحصیلات، تجربه کار، ارتباطات مانیتوبا، و سایر عوامل از ۱۰۰۰ امتیاز، رتبه بندی می شوند.

برنامه نیروی کار متخصص خارجی و جریان های نیروی کار متخصص در منیتوبا به این استان اجازه می دهد تا نیروی کار ماهری را انتخاب کند که پاسخگوی نیاز بازار کار این استان باشد.

افرادی که از خارج کشور تقاضانامه می فرستند، باید ارتباط مستقیمی با منیتوبا داشته باشند. این مسئله را می توان از طریق روابط نزدیک خانواده یا دوستان در استان، تجربه قبلی در منیتوبا، یا دعوت تحت یکی از طرح های استخدام استراتژیک مربوط به انتخاب منیتوبا نشان داد.

برای واجد شرایط بودن، داوطلبان نیازی به حضور فیزیکی در منیتوبا ندارند.

متقاضیان موفق در گروه نیروی کار متخصص در منیتوبا باید دارای معیارهای خاصی باشند، مانند داشتن یک پیشنهاد شغل دائمی تمام وقت از یک کارفرما در منیتوبا.

دانشجویان بین المللی که از یک موسسه آموزشی در منیتوبا فارغ التحصیل شده اند، در صورت داشتن مهارت های لازم، ممکن است تحت زیرگروه فارغ التحصیلان بین المللی دعوتنامه دریافت کنند.

 

منبع خبر: immigratemanitoba.com, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar