صدور دعوتنامه در جدیدترین انتخاب استانی نوااسکوشیا
02 دسامبر 2020 - 18:40
بازدید 421
6

دعوتنامه ها از طریق زیرشاخه «اولویت های بازار کار» در تاریخ ۱ دسامبر صادر شد. «نوااسکوشیا» دور جدید از دعوتنامه ها برای تقاضای نامزدی استانی و اقامت دائم کانادا را از طریق زیرشاخه مهاجرت «اولویت های بازار کار» که مرتبط با اکسپرس انتری است، در اول دسامبر صادر کرد. «برنامه انتخابی استانی نوااسکوشیا» (NSNP) هنوز […]

ارسال توسط :
پ
پ

دعوتنامه ها از طریق زیرشاخه «اولویت های بازار کار» در تاریخ ۱ دسامبر صادر شد.

«نوااسکوشیا» دور جدید از دعوتنامه ها برای تقاضای نامزدی استانی و اقامت دائم کانادا را از طریق زیرشاخه مهاجرت «اولویت های بازار کار» که مرتبط با اکسپرس انتری است، در اول دسامبر صادر کرد.

«برنامه انتخابی استانی نوااسکوشیا» (NSNP) هنوز مشخص نکرده است که چه تعداد دعوتنامه در این انتخاب صادر شده است.

 

زیرشاخه «اولویت های بازار کار» به NSNP این امکان را می دهد تا در استخر اکسپرس انتری فدرال، کاندیدهایی را انتخاب کند که نیازهای بازار کار در استان را برآورده می کنند. انتخاب های گذشته تحت این زیرشاخه، روی برنامه نویسان و توسعه دهندگان رسانه ، کارگران صنعت خودرو، و پرستاران متمرکز بود.

دعوتنامه های صادرشده در تاریخ ۱ دسامبر به کاندیدهای واجد شرایط اکسپرس انتری تعلق گرفت که از یک کارفرمای نوااسکوشیا پیشنهاد شغلی برای «نیروی کار متخصص تمام وقت» در نوااسکوشیا دارند. پیشنهاد شغلی باید برای حداقل یک سال پس از صدور ویزای اقامت دائم باشد. اصطلاح «تمام وقت» به معنای کار در طول سال و حداقل ۳۰ ساعت در هفته است.

داوطلبان همچنین باید یک سال سابقه کار تخصصی و مرتبط با شغل خود داشته باشند و دارای مدرک «دیپلم متوسطه کانادا» یا معادل آن باشند.

سرانجام، داوطلبان اکسپرس انتری که نمره «معیار زبان کانادایی» (CLB) ۵ یا بالاتر در زبان فرانسه یا انگلیسی را دارند، انتخاب شدند.

کسانی که در این انتخاب، دعوتنامه دریافت کرده اند، ۳۰ روز تقویمی فرصت دارند تا درخواست کامل را به NSNP ارسال کنند.

داوطلبان باید یک کپی از مدرک زبان، مدارک تحصیلی، و پیشنهاد شغلی را با درخواست خود همراه داشته باشند.

 

نامزدهای دعوت شده از استخر «اکسپرس انتری»

برای اینکه کاندیداها از طریق زیرشاخه «اولویت های بازار کار» برای نامزدی استانی در نوااسکوشیا در نظر گرفته شوند، ابتدا باید پروفایلی در سیستم اکسپرس انتری داشته باشند.

اکسپرس انتری درخواست های مربوط به اقامت دائم کانادا را از طریق سه برنامه مهاجرت فدرال مدیریت می کند: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال»(FSWP) ، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال»(FSTP) ، و «برنامه تجربه کانادایی» (CEC).

به داوطلبان اکسپرس انتری در «سیستم جامع رتبه بندی» (CRS) و بر اساس عواملی مانند سن، سابقه کار، تحصیلات، و توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه امتیاز داده می شود.

داوطلبان اکسپرس انتری که دارای نامزدی استانی باشند، به طور خودکار ۶۰۰ امتیاز CRS فوق العاده دریافت می کنند که در واقع دریافت دعوتنامه برای تقاضا (ITA) را برای آنها در انتخاب اکسپرس انتری آتی تضمین می کند.

 

منبع خبر: novascotiaimmigration.com, December 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar