صدور دعوتنامه در برنامه‌های انتخاب استانی انتاریو
05 نوامبر 2020 - 19:24
بازدید 396
5

انتاریو از متقاضیان فرانسوی زبان و متخصص ماهر که پروفایل اکسپرس انتری دارند، دعوت کرده است متقاضیان اکسپرس انتری که دعوتنامه هایی از انتاریو دریافت کرده اند، ممکن است واجد شرایط دو برنامه های انتخابی باشند که هدفش جذب و پذیرفتن فرانسوی زبان ها و نیروی کار ماهر است. برنامه انتخاب مهاجرتی انتاریو (OINP) دعوتنامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

انتاریو از متقاضیان فرانسوی زبان و متخصص ماهر که پروفایل اکسپرس انتری دارند، دعوت کرده است

متقاضیان اکسپرس انتری که دعوتنامه هایی از انتاریو دریافت کرده اند، ممکن است واجد شرایط دو برنامه های انتخابی باشند که هدفش جذب و پذیرفتن فرانسوی زبان ها و نیروی کار ماهر است.

برنامه انتخاب مهاجرتی انتاریو (OINP) دعوتنامه ها را در ۴ نوامبر صادر کرد. این دعوتنامه ها که به آنها اعلامیه تمایل یا Notification Of Interest نیز گفته می شود، به متقاضیان زیرگروه نیروی کار متخصص فرانسوی زبان و نیروی کار ماهر ارسال شده است.

این دو انتخاب پیشرفته با سیستم اکسپرس انتری همسو هستند. افرادی که در این انتخاب دعوت شده اند، در صورت دریافت نامزدی استانی، ۶۰۰ امتیاز در سیستم جامع رتبه بندی برای امتیاز کلی خود دریافت می کنند.

این امتیاز در واقع تضمین می کند که در انتخاب اکسپرس انتری فدرالِ بعدی، دعوتنامه درخواست اقامت دائم کانادا به آنها داده شود.

اکسپرس انتری، یک سیستم مدیریت برنامه برای سه برنامه مهاجرت فدرال است: «برنامه نیروی کار متخصص فدرال»، «برنامه نیروی کار ماهر فدرال»، و «برنامه تجربه کانادایی».

نامزدها براساس عوامل سرمایه انسانی رتبه بندی می شوند. دولت تعیین کرده است این عوامل (سن، سابقه کار، تحصیلات، و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه) به آنها برای پیشرفت در بازار کار کانادا کمک می کند.

 متقاضیانی که انتخاب شده اند، ۴۵ روز فرصت خواهند داشت تا برای نامزدی استانی خود به صورت آنلاین اقدام کنند. درخواست ها به صورت آنلاین و توسط متقاضی یا توسط نماینده انجام می شوند.

تکمیل کردن فرم تقاضا حدود سه ساعت طول می کشد و هزینه درخواست ۱۵۰۰ دلار کانادا است که توسط کارت اعتباری قابل پرداخت است.

زیرگروه نیروی کار ماهر فرانسوی زبان

این انتخاب برای داوطلبان اکسپرس انتری طراحی شده است که به زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می کنند. آنها باید واجد شرایط «برنامه تجربه کانادایی» یا «برنامه نیروی کار متخصص فدرال» باشند. هر یک از این برنامه های فدرال، الزامات خاص خود را برای کار و تحصیل دارند.

داوطلبان همچنین به معیار زبان کانادایی (CLB) نیاز دارند: حداقل نمره هفت در فرانسه و حداقل شش در انگلیسی.

زیرگروه نیروی کار ماهر

نیروی کار ماهر، حداقل به یک سال تجربه کار تمام وقت یا معادل کار نیمه وقت در انتاریو نیاز دارند. مشاغل ماهرِ واجد شرایط باید در گروه مینور ۶۳۳ یا گروه های اصلی ۷۲، ۷۳، یا ۸۲ از طبقه بندی مشاغل ملی (NOC) باشند.

سابقه کار در انتاریو باید در دو سال قبل از تاریخ ارسال پروفایل و همچنین حداقل در یکی از مشاغل مشخص شده در پروفایل اکسپرس انتری باشد.

اگر داوطلبان، سابقه کار در مشاغلی دارند که نیاز به گواهینامه دارد، لازم است مجوز یا گواهی معتبر نیز داشته باشند. متقاضیان لازم است برای معیار زبان کانادایی حداقل دارای نمره پنج در انگلیسی یا فرانسه باشند.

 

منبع خبر: Ontario.ca, November 2020

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar