شمارش معکوس تا شروع رای‌گیری مسابقه هفت سین
09 آوریل 2014 - 5:08
بازدید 359
9

تنها تا چند ساعت دیگر رای‌گیری برای مسابقه هفت سین در بخش‌های مختلف آغاز می‌شود. اگر هنوز و تا این لحظه نتوانسته‌اید در مسابقه هفت سین شرکت کنید، هنوز فرصت باقی است تا اثر خود را ارسال کنید. علاقمندان توجه داشته باشند که حداقل باید ۳ اثر برای بخش سفره هفت سین و ایده هفت […]

ارسال توسط :
پ
پ

تنها تا چند ساعت دیگر رای‌گیری برای مسابقه هفت سین در بخش‌های مختلف آغاز می‌شود. اگر هنوز و تا این لحظه نتوانسته‌اید در مسابقه هفت سین شرکت کنید، هنوز فرصت باقی است تا اثر خود را ارسال کنید.

علاقمندان توجه داشته باشند که حداقل باید ۳ اثر برای بخش سفره هفت سین و ایده هفت سین ارسال کنند و اندازه تصاویر ارسالی حداقل باید ۸۰۰ در ۶۰۰ (و به صورت افقی) باشد تا بتوانند وارد مسابقه شوند و در رای‌گیری حضور داشته باشند؛ همچنین در بخش متن ادبی هم اثر ارسالی باید حداکثر دارای ۹۰۰ کارکتر باشد و آثاری که دارای کارکتر بیشتری باشند، پذیرفته نخواهند شد. خواندن آیین‌نامه هر بخش را به شما توصیه می‌کنیم.

چنانچه شما نیز یکی از دوستانی هستید که از دبیرخانه پنجمین دوره مسابقه فرامرزی هفت سین، ایمیلی مبنی بر عدم ثبت آثارتان دریافت کرده‌اید، لطفا دوباره و با توجه به آنچه بیان شد، آثارتان را ارسال کنید تا بتوانید یکی از برندگان این مسابقه جذاب باشید.

برای شرکت در مسابقه هفت سین به این صفحه بروید.

برای آشنایی با مسابقه هفت سین در نوروز ۱۳۹۳ و جوایز نفیس این دوره، به صفحه مسابقه هفت سین بروید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar