شش شغل پرطرفدار و با درآمد بسیار بالا در حوزه تکنولوژی
13 ژانویه 2013 - 17:03
بازدید 327
10

در فهرست تازه‌ای که گروه تحقیقاتی Robert Half Technology and The Creative Group منتشر ساخته، شش شغلی که درآمد آنها می‌تواند بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار در سال باشد معرفی شده‌اند. خبر خوب برای آن‌دسته از خوانندگان که جزء روسای شرکت‌های بزرگ نیستند این‌ است که مشاغل مذکور لزوما بانکداری و مدیریت و بیمه نیستند. […]

ارسال توسط :
پ
پ

در فهرست تازه‌ای که گروه تحقیقاتی Robert Half Technology and The Creative Group منتشر ساخته، شش شغلی که درآمد آنها می‌تواند بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار در سال باشد معرفی شده‌اند. خبر خوب برای آن‌دسته از خوانندگان که جزء روسای شرکت‌های بزرگ نیستند این‌ است که مشاغل مذکور لزوما بانکداری و مدیریت و بیمه نیستند.

شش شغل در حوزه تکنولوژی و طراحی که درآمدی بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار دارند:

۱)  طراح و سازنده اپلیکیشن‌های موبایل

افزایش محبوبیت و کاربرد تبلت، اسمارت‌فون و دیگر انواع موبایل، سبب شده تا هر روز کمپانی‌های بیشتری در فکر تهیه اپلیکیشن برای کاربری‌های چندمنظوره در این ابزارها باشند. متوسط حقوق اولیه برای طراحان و سازندگان این اپلیکیشن‌ها از ۷۲ هزار ۵۰۰ دلار در سال شروع می‌شود و تا ۱۰۲ هزار و ۷۵۰ دلار بالا می‌رود.

۲)  آنالیست و تحلیل‌گر امنیت داده‌ها

شرکت‌ها این روزها بسیار بیش‌تر از گذشته نگران تهدیدهای امنیتی آنلاین هستند. این امر سبب شده تا کسانی که بتوانند این خطرات را تحلیل و پیش‌بینی کنند یا آن‌ها را خفیف‌تر نمایند، طالبان زیادی داشته باشند. درآمد متوسط سالانه این افراد بین ۸۳ هزار و ۲۵۰ دلار تا ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار است. 

۳)  مدیریت خلاق اینتراکتیو یا تعاملی

این گروه از مدیران، آنهایی هستند که می‌توانند تیم‌های متعدد طراحان، نویسندگان و کارگردانان هنری را هدایت و هماهنگ کنند. تیم‌های نامبرده همگی در مجموع مسئولیت هدایت صحیح و خلاق بصری و مفهومی ونیز تجربیات کاربران را بر عهده دارند. درآمد متوسط سالانه این مدیران تعاملی بین ۹۵ هزار دلار تا ۱۴۰ هزار دلار است. 

۴)  آنالیست و تحلیل‌گر سیستم‌های بیزینسی

این روزها شرکت‌ها در تلاشند تا با کسب اطلاعات بیشتر درباره مشتریان خود، استراتژی‌های کاری خود را تقویت کنند و به همین دلیل به افرادی نیاز دارند که بتوانند مشکلات پیچیده بیزینسی را تحلیل کنند و روش‌های حل آن مشکلات را نیز ارزیابی نمایند. درآمد متوسط این افراد بین ۷۸ هزار و ۵۰۰ دلار تا ۱۰۸ هزار و ۷۵۰ دلار در سال است. 

۵)  معماری اطلاعات

وظیفه معماران اطلاعات (Information architect) یا مخفف آن IAها، تعریف و تشریح استراتژی محتوایی وب‌سایت‌ها و طراحی آنهاست. علاوه بر این این افراد به منظور ارتقای کاربری و طراحی سایت،‌ وظیفه ارزیابی نیازها و رفتارهای مخاطبان را نیز بر عهده دارند. درآمد متوسط سالانه افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بین ۹۰ هزار دلار تا ۱۴۰ هزار دلار است. 

۶)  طراح تجربه کاربران

از آن‌جایی که امروزه بیزینس‌های بسیاری از طریق اینترنت به فعالیت مشغول هستند،‌ شرکت‌ها نیاز روزافزون به متخصصانی دارند که بتوانند در زمینه تجربه مثبت استفاده آنلاین از وب‌سایت شرکت برای مشتریان، به آنها کمک کنند. درآمد متوسط سالانه برای متخصصان طراحی تجربه کاربران بین ۸۰ هزار دلار تا ۱۲۰ هزار دلار است. 

این دستمزدها نرخ متوسط کشوری در کانادا در سال ۲۰۱۲ است که از راهنمای دستمزدهای Robert Half Technology and The Creative Group استخراج شده‌اند. طبیعتا رقم‌های واقعی دستمزد این مشاغل، بسته به شهرها و استان‌های مختلف متغیر است.   

برای مشاهده اصل مطلب اینجا کلیک کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar