شرکت حقوقی Rochefort & Associés به دنبال شکایت از جیسن کنی
22 دسامبر 2012 - 12:34
بازدید 396
8

  به دنبال تاخیر قابل توجه در رسیدگی به پرونده های ایرانیان پذیرفته شده کبک در مرحله فدرال و تحمیل نوعی تبعیض سیستماتیک با تعیین سهمیه صدور ویزای محدود برای سفارت کانادا در آنکارا با وجود تعداد قابل توجه پرونده های انباشته در این سفارت در سال گذشته؛  شرکت حقوقی Rochefort & Associés یکی از معتبرترین موسسات […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

به دنبال تاخیر قابل توجه در رسیدگی به پرونده های ایرانیان پذیرفته شده کبک در مرحله فدرال و تحمیل نوعی تبعیض سیستماتیک با تعیین سهمیه صدور ویزای محدود برای سفارت کانادا در آنکارا با وجود تعداد قابل توجه پرونده های انباشته در این سفارت در سال گذشته؛  شرکت حقوقی Rochefort & Associés یکی از معتبرترین موسسات حقوقی شهر مونترآل بنا دارد از طرف متقاضیانی که پرونده آنها در سال ۲۰۱۰ و یا ۲۰۱۱ در مرحله فدرال باز شده است دعوی الزام به انجام وظیفه قانونی (Mandamus ) بر علیه وزیر مهاجرت در دادگاه فدرال طرح کند. 

هزینه اعلام شده برای این اقدام ۵۰۰ دلار برای پرونده های نیروی متخصص و ۸۰۰ دلار برای پرونده های سرمایه گذاری اعلام شده است که به این عدد رقم ۵۰ دلار تمبر دادگاه نیز اضافه می شود. 

علاقمندان به باز کردن پرونده نزد دادگاه فدرال می توانند تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۲ با تماس مستقیم با خانم Stephanie Riccio از طریق ایمیل [email protected] برای شرکت در این شکایت اعلام آمادگی کنند و در پاسخ لیست مدارک مورد نیاز و نیزشیوه نامه چگونگی انجام کار را به زبان پارسی دریافت کنند. لازم نیست در ایمیل آمادگی خود اطلاعاتی وارد کنید و کافی است که در موضوع ایمیل نام خود و نیز کلمه Mandamus را بنویسید. ثبت پرونده ها در دادگاه فدرال در ابتدای ژانویه ۲۰۱۳ اتفاق خواهد افتاد.

 توجه داشته باشید که کنپارس مسوولیتی در این زمینه به عهده ندارد اما با توجه به اینکه از این ایده حمایت می کند و آنرا حرکتی مثبت می داند و از سوی دیگر این مجموعه حقوقی را بسیار قوی و حرفه ای ارزیابی می کند؛ از متقاضیان درخواست می کند به این حرکت بپیوندند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar