شروع رسیدگی به پرونده های کاغذی ۲۰۱۵ ایرانیان در اداره مهاجرت کبک
24 سپتامبر 2018 - 3:11
بازدید 231
7

خوشبختانه اداره مهاجرت کبک رسیدگی جدی به پرونده های درخواست گواهی انتخاب کبک برای مهاجرت به کانادا در چارچوب برنامه نیروی متخصص این استان را که به صورت کاغذی در سال ۲۰۱۵ فایل شده را آغاز کرده است.  این آخرین سری پرونده های کاغذی است که کبک برای رسیدگی دریافت کرده بود. بلافاصله پس از […]

ارسال توسط :
پ
پ

خوشبختانه اداره مهاجرت کبک رسیدگی جدی به پرونده های درخواست گواهی انتخاب کبک برای مهاجرت به کانادا در چارچوب برنامه نیروی متخصص این استان را که به صورت کاغذی در سال ۲۰۱۵ فایل شده را آغاز کرده است. 

این آخرین سری پرونده های کاغذی است که کبک برای رسیدگی دریافت کرده بود. بلافاصله پس از آن کبک سیستم مون پروژه را معرفی کرد تا بتواند درخواستهای متقاضیان را به صورت آنلاین دریافت کند. این برنامه نیز با پستی و بلندی بسیار همراه بود. آخرین سری پرونده های ثبت شده برای متقاضیان خارج از کانادا در آگوست ۲۰۱۶  بوده است که این پرونده ها هنوز منتظر رسیدگی مانده اند. 

کبک ماه گذشته سیستم آریما را برای همین منظور یعنی دریافت درخواستها به صورت أنلاین معرفی کرده است و قرار است درخواستهای جدید در قالب سیستم ابراز علاقمندی دریافت و بر اساس نیاز کبک برای اقدام انتخاب شوند. در مورد این سیستم نیز تاکنون اخبار خوبی به گوش نرسیده است و به نظر می رسد همان ناکارآمدی ذاتی اداره مهاجرت کبک در مورد این سیستم نیز باعث سردرگمی متقاضیان مهاجرت به کانادا از طزیق این استان باشد.

امیدواریم در روزهای آینده اخبار بهتری به گوش برسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar