شرایط ویژه کنپارس برای عقد قرارداد نیروی متخصص کبک
15 ژانویه 2012 - 20:34
بازدید 356
9

به اطلاع می رساند با توجه به تغییرات مداوم نرخ ارز و نیز الزام متقاضیان کبک به ارایه نمره زبان به منظور تسهیل عقد قرارداد متقاضیان نیروی متخصص کبک کنپارس برای مدت محدود با شرایط ویژه زیر با متقاضیان قرارداد می بندد: ۱- قرارداد متقاضیان به ریال خواهد بود و رقم دلاری حق الوکاله به […]

ارسال توسط :
پ
پ

به اطلاع می رساند با توجه به تغییرات مداوم نرخ ارز و نیز الزام متقاضیان کبک به ارایه نمره زبان به منظور تسهیل عقد قرارداد متقاضیان نیروی متخصص کبک کنپارس برای مدت محدود با شرایط ویژه زیر با متقاضیان قرارداد می بندد:

۱- قرارداد متقاضیان به ریال خواهد بود و رقم دلاری حق الوکاله به نرخ روز حواله دلار به ریال تبدیل شده و در سه قسط دریافت خواهد شد به این ترتیب متقاضیان نگران افزایش و کاهش قیمت ارز نخواهند بود.

۲- با توجه به اینکه متقاضیان ملزم به ارایه نمره زبان فرانسه برای دریافت امتیاز آن هستند کنپارس به کسانی که در این دوره زمانی قرارداد می بندند ده جلسه کلاس آمادگی امتحان زبان فرانسه به ارزش ۵۰۰ هزار تومان هدیه می کند. این کلاسها زیر نظر آقای دکتر اسفندی برگزار می شود. به این ترتیب متقاضیان پس از فراگیری زبان در آموزشگاه های دیگر و یا در مجموعه کنپارس قبل از برگزاری امتحان در دوره ده جلسه ای آمادگی برای امتحان شرکت خواهند کرد و شانس موفقیت خود را به گونه چشمگیری افزایش خواهند داد.

لطفا توجه کنید که:

 ۱- این شرایط تنها در مورد قراردادهایی اعمال می شود که از ایتدای روز ۲۲ دیماه ۱۳۹۰ تا پایان روز ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۰ در مورد ارایه خدمات به متقاضیان برنامه نیروی متخصص کبک منعقد می شوند و شامل قراردادهای قبل از این تاریخ و یا بعد از این تاریخ نخواهد بود همچنین متقاضیان دیگر برنامه های مهاجرتی مشمول این شرایط نمی شوند.

۲- گذشته از اینکه در نظر دارید چه زمانی برای ثبت پرونده خود با اداره مهاجرت اقدام کنیدو هنوز در حال کسب آمادگی برای اقدام هستید توصیه می کنم از هم اکنون قرارداد وکالت خود را ببندید تا از یک سو از این دو امتیاز ویژه برخوردار شوید و از دیگر سو از دیگر امتیازات موکلین کنپارس از جمله دسترسی نا محدود به سایت و دریافت تخفیف در مورد خدمات جانبی ما بهره مند شوید.

 

برای اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس بگیرید

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar