شرایط ویژه قراردادی در برنامه سرمایه گذاری کبک تا پایان تیرماه ۹۷
08 جولای 2018 - 20:45
بازدید 424
7

در سالهای گذشته عملا ما از ماه مارس از چند و چون شرایط برنامه سرمایه گذاری کبک مطلع بودیم و فرصت کافی برای عقد قرارداد، جمع آوری مدارک و ارسال به موقع پرونده ها در این برنامه فراهم بود. امسال اما شرایط به گونه دیگری شد و زمان زیادی صرف نهایی شدن برنامه و اعلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

در سالهای گذشته عملا ما از ماه مارس از چند و چون شرایط برنامه سرمایه گذاری کبک مطلع بودیم و فرصت کافی برای عقد قرارداد، جمع آوری مدارک و ارسال به موقع پرونده ها در این برنامه فراهم بود. امسال اما شرایط به گونه دیگری شد و زمان زیادی صرف نهایی شدن برنامه و اعلام شرایط نهایی آن شد که در همین وب سایت جزییات آن اعلام شده است. این مطلب را اینجا بخوانید.

با توجه به دیر اعلام شدن شرایط و دیرتر باز شدن برنامه عملا امسال فرصت کمی برای آماده سازی و ارسال پرونده ها داریم ضمن اینکه هنوز تعدادی فرصت عقد قرارداد نیز باقی است. بنابراین کنپارس در تلاش برای جبران زمان و نیز تشویق افراد جدی تردر اقدام، امتیاز ویژه ای را به افرادی که تا قبل از پایان تیرماه برای عقد قرارداد مراجعه کنند و نیز کسانی که پیش از این قرارداد بسته اند و مدارک خود را تا پیش از پایان شهریور۹۷ به دفتر ما در تهران تحویل دهند قایل می شود که جزییات آن به شرح زیر است:

۱- دسته اول: کسانی که از روز شنبه ۱۶ تیر تا پایان روز ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷ برای عقد قرارداد مراجعه می کنند. این متقاضیان هزینه حق الوکاله ای معادل ۵۰۰۰ دلار پرداخت می کنند. شرط استفاده از این پروموشن تحویل مدارک این متقاضیان تا پایان شهریور ماه سال جاری است.

۲- دسته دوم: کسانی که پیش از این با کنپارس قرارداد بسته اند. این متقاضیان بدون توجه به تاریخ قرارداد، در صورت تحویل مدارک تا پایان شهریورماه سال جاری مابه التفاوت حق الوکاله پرداختی تا مبلغ ۵۰۰۰ دلار را تخفیف خواهند گرفت. فرضا اگر کسی قرارداد ۸ هزار دلاری دارد مبلغ قرارداد وی به ۵ هزار دلار کاهش می یابد.

۳- تشخیص تکمیل مدارک با کنپارس است و موکل باید همه موارد مندرج در لیست مدارک دریافتی را ارائه کند. ارزیابی املاک از این موضوع مستثناست.  

۴- در مورد متقاضیان دسته دوم تخفیف اعلامی در اقساط پرداخت نشده قرارداد اعمال می شود.

۵- با توجه به کمبود شدید وقت، این پروموشن تمدید نخواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar