شرایط نامطلوب برنامه سرمایه گذاری فدرال
19 اکتبر 2011 - 21:43
بازدید 385
12

علی مختاری؛ گزارشها حاکی از آن است که برنامه سرمایه گذاری فدرال نیز به سرنوشت دیگر برنامه های تحت کنترل وزیر محافظه کار مهاجرت دچار شده است و عملا متوقف شده است. گفته می شود که بیش از ۱۶۴۰۰ پرونده در سیستم قدیم (سرمایه گذاری ۴۰۰ هزار دلاری و یا پرداخت ۱۲۰ هزار دلار) تنها […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

گزارشها حاکی از آن است که برنامه سرمایه گذاری فدرال نیز به سرنوشت دیگر برنامه های تحت کنترل وزیر محافظه کار مهاجرت دچار شده است و عملا متوقف شده است. گفته می شود که بیش از ۱۶۴۰۰ پرونده در سیستم قدیم (سرمایه گذاری ۴۰۰ هزار دلاری و یا پرداخت ۱۲۰ هزار دلار) تنها در دفتر هنک کنگ اداره مهاجرت در انتظار رسیدگی است و تعداد کل این پرونده ها بالغ بر ۲۲۴۹۱ پرونده است که با توجه به سقف ویزای سالانه حداکثر ۲۰۰۰ تایی در این گروه رفع و رجوع پرونده های موجود در صف رسیدگی نیازمند ۱۲ سال است. این تازه به شرط آن است که ادارات مهاجرت در حالت عادی و با هدف رسیدن به سقف مجاز به رسیدگی ادامه دهند. شرایط اما بدتر از اینهاست به خصوص برای مشتریان خاورمیانه ای این برنامه که پرونده خود را به دمشق فرستاده اند. به نظر نمی رسد تحرکی در مورد این پرونده ها صورت می گیرد و از قرار این برنامه نیز قربانی دیگر مدیریت آقای جیسون کنی در معلق نگهداشتن برنامه های مهاجرتی بدون بستن رسمی آنهاست.

در برنامه جدید اعلام شده سرمایه گذاری یعنی برنامه موسوم به ۱۸۰ هزار دلاری نیز که قرار بود به سرعت رسیدگی شوند و با اختصاص ۱۰۰۰ ویزا سهمیه سالانه برای این دسته انتظار می رفت شرایط برای این گروه متفاوت باشد هم هیچ تحرکی صورت نگرفته است و با وجود گذشت ده ماه هنوز جز صدور فایل نامبر هیچ خبر مثبتی در مورد این پرونده ها دریافت نشده است. این در حالی است که پرونده های سرمایه گذاری کبک ظرف ۶ ماه در این گروه تعیین تکلیف می شوند و در نوبت مدیکال قرار می گیرند.

با توجه به مطلب بالا به دوستانی که در صف انتظار برنامه سرمایه گذاری فدرال هستند توصیه می کنم تا فرصت باقی است پرونده خود را در برنامه کبک باز کنند و به رسیدگی به این پرونده ها در زمان نامعلوم دل نبندند.

در این خصوص مقاله ای در تاریخ ۸ اکتبردر کانادا آپدیت منتشر شده است که می توانید اینجا بخوانید

 

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar