شرایط برنامه سرمایه گذاری کبک نهایی شد
08 جولای 2018 - 20:01
بازدید 479
7

سرانجام وزیر مهاجرت کبک ماجرای برنامه سرمایه گذاری کبک را نهایی کرد و بر این اساس متقاضیان دریافت اقامت دایم کانادا از روش سرمایه کذاری کبک باید سه شرط زیر را دارا باشند: 1. دست کم دو سال در پنج سال گذشته سابقه مدیریت داشته باشند  سابقه مدیریت به این معنی است که یا صاحب […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرانجام وزیر مهاجرت کبک ماجرای برنامه سرمایه گذاری کبک را نهایی کرد و بر این اساس متقاضیان دریافت اقامت دایم کانادا از روش سرمایه کذاری کبک باید سه شرط زیر را دارا باشند:

1. دست کم دو سال در پنج سال گذشته سابقه مدیریت داشته باشند 

سابقه مدیریت به این معنی است که یا صاحب بیزنس خود باشند که در این صورت باید دست کم دو نفر نیروی تمام وقت در سهم خود اداره کرده باشند و در تصمیم گیری در امور مالی، پرسنلی و متریال سهیم باشند. این تعریف بسیاری از صاحبان مشاغل حتی صاحبان مشاغل حرفه ای مانند پزشکان، دندانپزشکان و وکلا را شامل می شود.

کسانی که بیزنس خود را ندارند ولی در بیزنس دیگری یا در موسسات دولتی و یا بین المللی مدیر هستند به شرط داشتن دست کم ۵ نفر نیروی تمام وقت زیر نظر آنها امکان اقدام دارند.

2. داشتن دارایی به ارزش معادل دو میلیون دلار کانادا که این رقم بر اساس ارزش رسمی دلار محاسبه می شود. برای اطلاع از نرخ رسمی می توانید به سایت oanda.com مراجعه کنید. این روزها می توان گفت کسانی امکان اقدام دارند که دست کم دارایی آنها به حدود ۷ میلیار تومان برسد. دارایی مورد قبول ملک، پول نقد موجود در حساب بانکی و ارزش سهام شما در بیزنس و یا بورس اوراق بهادار است. پول نقد داخل گاوصندوق شما و یا دلار و سکه قابل ارایه نیست.

3. اثبات مشروعیت اموال که در حقیقت به روشن بودن منشا اوموال بر می گردد. اموال با منشا هبه و ارث نیز در عداد اموال پذیرفته می شوند ولی از تاریخ هبه باید دست کم ششماه گذشته باشد.

پس از قبولی در مرحله کبک متقاضی باید ظرف ۱۱۰ روز مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار کانادا را برای ۵ سال سرمایه گذاری انفعالی کند به این معنی که این پول را در اختیار سازمان سرمایه گذاری کبک قرار می دهد و برای ۵ سال سودی از آن دریافت نمی کند. به جای این کار این امکان هم هست که متقاضی مبلغ ۳۳۰ هزار دلار برگشت ناپذیر به یکی موسسات مالی مجاز تعیین شده از سوی اداره مهاجرت و سازمان سرمایه گذاری پرداخت کرده و آن موسسه از سوی وی سرمایه گذاری مورد نیاز ۵ ساله را انجام می دهد. درست مانند اینکه وامی را برای ۵ سال دریافت کرده اید.

پس از مرحله سرمایه گذاری پرونده متقاضی وارد مرحله فدرال برای انجام امور پزشمی و چک امنیتی می شود و نهایتیا ویزای اقامت دایم متقاضی و خانواده اش از سوی دولت فدرال کانادا صادر می شود.  

ظرفیت پذیرش پرونده در سال گذشته ۱۹۰۰ پرونده بوده است که عملا تنها ۵۷۰ سهم غیر چینی ها می شد. امسال هنوز ظرفیت اعلام نشده است.

کنپارس امسال نیز مانند سالهای گذشته سهمیه معین دارد که به ترتیب دریافت پرونده های کامل از سوی موکلین به وی اختصاص یافته و پرونده وارد رسیدگی می شود.

نکاتی که در مورد این برنامه باید بدانید:

۱- اگر چه با اقدام در این برنامه اراده خود را به زندگی در کبک اعلام می کنید ولی این به معنی آن نیست که بعد از آمدن به کانادا نتوانید در دیگر استانها زندگی کنید. به تعبیر دیگر هیچ محدودیتی در انتخاب محل زندگی نخواهید داشت.

۲- این برنامه تنها برنامه سرمایه گذاری موجود است و بدون هرگونه تعهد بعدی مستقیم منجر به دریافت اقدامت دایم می شود.

۳- این برنامه تنها برنامه تجاری است که برای دارندگان مشاغل حرفه ای مناسب است و تنها تعریف مدیریتی که شامل این دسته افراد می شود تعریفی است که در این برنامه ارایه شده است.

۴- کنپارس با بیش از یک دهه تحربه در ارسال پرونده های سرمایه گذاری عملا مطمین ترین موسسه ای است که می تواند در این برنامه یار و همراه شما باشد.

۵- اگر علاقه مند به اقدام در این برنامه هستید فرصت زیادی نمانده است و باید هر چه سریعتر برای عقد قرارداد و ارایه مدارک اقدام کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar