شایعه گسترده در مورد احتمال تعیین سقف برای برنامه سرمایه گذاری کبک
18 جولای 2011 - 9:19
بازدید 358
8

علی مختاری؛ به دنبال تعیین سقف ۷۰۰ نفری برای برنامه سرمایه گذاری فدرال و تکمیل آن در یک نیمروز از سوی چشم بادامی ها این شایعه در محافل حقوقی کبک قوت گرفته است که ممکن است دولت کبک نیز سقفی برای تعداد پرونده سرمایه گذاری این استان اعلام کند. اگرچه این شایعه از سوی برخی […]

ارسال توسط :
پ
پ

علی مختاری؛

به دنبال تعیین سقف ۷۰۰ نفری برای برنامه سرمایه گذاری فدرال و تکمیل آن در یک نیمروز از سوی چشم بادامی ها این شایعه در محافل حقوقی کبک قوت گرفته است که ممکن است دولت کبک نیز سقفی برای تعداد پرونده سرمایه گذاری این استان اعلام کند. اگرچه این شایعه از سوی برخی دیگر از محافل حقوقی مونترآل تکذیب شده اما بعید نیست با توجه به ترس کبک از دریافت تعداد زیادی تقاضا به دلیل خارج شدن برنامه فدرال از دسترس متقاضیان تا تابستان آینده؛ این اتفاق بیافتد.

در صورتی که دولت کبک سقف معینی را برای مدت معینی برای تعداد تقاضای سرمایه گذاری کبک تعیین کند تجربه سابق تکرار خواهد شد و دوستان چینی ما با پشت کار این فرصت را به دیگران نخواهند داد و در مدت کوتاهی با تلاش بی وقفه چینی ها تکمیل خواهد شد. این ادعا با توجه به دو تجربه گذشته ما یکی در مورد تعیین سقف برنامه کبک در ماه اکتبر ۲۰۱۰ و دیگری در مورد تعیین سقف فدرال در جولای ۲۰۱۱ ادعای گزافی نیست.

بنده وقوع چنین امری را بسیار محتمل می دانم و بعید می دانم در بر همان پاشنه فعلی بچرخد و به متقاضیان واجد شرایط توصیه می کنم وقت را غنیمت شمرده و در اولین فرصت تا قبل از وقوع این اتفاق اقدام کنند.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar