شانزدهمین شماره گاهنامه پرنیان منتشر شد
12 مارس 2015 - 7:53
بازدید 298
7

به گزارش دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس، شانزدهمین شماره خبرنامه داخلی پرنیان منتشر و برای موکلین این شرکت در ایران ارسال گردید. کلید علوم انسانی برای کبک، من فرانسه نمی‌دانم، دریافت نشان عالی اجلاس رضایت‌مندی مشتریان، تغییر رویه کبک برای بیمه و منتورینگ روشی موفق در آموزش از جمله مطالب شماره اسفندماه پرنیان ایران، […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس، شانزدهمین شماره خبرنامه داخلی پرنیان منتشر و برای موکلین این شرکت در ایران ارسال گردید.

کلید علوم انسانی برای کبک، من فرانسه نمی‌دانم، دریافت نشان عالی اجلاس رضایت‌مندی مشتریان، تغییر رویه کبک برای بیمه و منتورینگ روشی موفق در آموزش از جمله مطالب شماره اسفندماه پرنیان ایران، در کنار مطالب و مقالات کاربردی دیگر می‌باشد که به منظور اطلاع‌رسانی هر چه بهتر به موکلین و معرفی آخرین خبرها و مقالات منتشر شده در گروه رسانه‌ای پرنیان، برای ایشان ارسال می‌گردد.

 آغاز ششمین دوره مسابقه اینترنتی هفت سین  و رونمایی از پوستر این دوره، خبر ویژه آخرین شماره این گاهنامه خبری در سال نود و سه است. مسابقه‌ای که به منظور پاس‌داشت آیین کهن ایرانیان و پارسی‌زبانان و با حمایت مالی و معنوی کنپارس، توسط گروه رسانه‌ای پرنیان در مقیاسی فرامرزی برگزار می‌گردد.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar