سیستم معرفی و توصیه وبسایت پارس‌کانادا فعال شد
11 اکتبر 2014 - 22:50
بازدید 396
6

با تلاش تیم فنی وبسایت های کنپارس، سیستم معرفی و توصیه (referral) لینک های ورودی سایت پارس کانادا فعال شده است. از این تاریخ به بعد وقتی کاربری صفحه ای را مشاهده می کند و لینک های سایت پارس کانادا را در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و تویتتر و یا ایمیل به اشتراک […]

ارسال توسط :
پ
پ

با تلاش تیم فنی وبسایت های کنپارس، سیستم معرفی و توصیه (referral) لینک های ورودی سایت پارس کانادا فعال شده است.

از این تاریخ به بعد وقتی کاربری صفحه ای را مشاهده می کند و لینک های سایت پارس کانادا را در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک و تویتتر و یا ایمیل به اشتراک می گذارد، به ازای هر کلیکی که دیگران روی این لینک ها انجام دهند و وارد سایت شوند، به اشتراک گذارنده ی آن لینک یک امتیاز داده می شود.

هر کاربر در هر روز می تواند از این روش تا سقف ۱۰ امتیاز دریافت کند. البته فقط ورودهای یکتا شمارش می شود و کلیک های خود به اشتراک گذارنده شمرده نمی شود. از آنجا که هر مخاطب می تواند از طریق مطالعه مطالب هم تا سقف 10 امتیاز گردآوری کند هرکس می تواند تا سقف 20 امتیاز یعنی معادل ارزشی یک دلار امتیاز کسب کند که در سال به 365 دلار می رسد.

به یاد داشته باشیم که در مورد موکلین کنپارس، همسر موکلین هم می توانند معادل همین میزان امتیاز کسب کنند و امتیازات از سایر ابزارها و فرصت ها نظیر کوپن های امتیازی داخل اپلیکیشن های پرنیان هم هست.

کنپارس امیدوار است از طریق این ابزارهای جانبی، موکلین شرکت و سایر مخاطبان پیگیر را به مطالعه دقیق مطالب آموزنده سایت و راهنمایی و توصیه به مطالعه مطالب برگزیده و مفید به دوستان آنها تشویق کند تا در نهایت سطح آموزشی و آگاهی علاقه مندان به مهاجرت را افزایش دهد و آنها با آمادگی بیشتر پا به سرزمین جدید بگذارند.

از امتیازات گردآوری شده می توان برای کسر پرداخت اقساط قراردادها، ثبت نام در کارگاه ها و نشست ها و ارتقا عضویت سایت استفاده کرد.

برای آگاهی از انواع عضویت های سایت اینجا را ببینید.

برای آگاهی از سیستم گردآوری امتیازات سایت و محاسبه ارزش دلاری آن اینجا را ببینید. آیین نامه تبدیل امتیازات سایت را اینجا ببینید.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar