سیزدهمین مرحله انتخاب در Express Entry و رکورد پایین ترین امتیاز: ۴۵۱
23 جولای 2015 - 22:19
بازدید 409
12

سیزدهمین انتخاب هدفمند اکسپرس انتری در تاریخ 17 جولای انجام شد و در این مرحله 1581 دعوتنامه برای اقدام جهت اقامت دائم صادر گردید. در این سری انتخاب متقاضیان کمترین امتیاز لازم 451 در سیستم CRS  بود. در این مرحله اتفاق مهمی را شاهد بودیم که همان رکورد کمترین امتیاز لازم برای دریافت دعوتنامه میباشد. […]

ارسال توسط :
پ
پ

سیزدهمین انتخاب هدفمند اکسپرس انتری در تاریخ 17 جولای انجام شد و در این مرحله 1581 دعوتنامه برای اقدام جهت اقامت دائم صادر گردید. در این سری انتخاب متقاضیان کمترین امتیاز لازم 451 در سیستم CRS  بود.

در این مرحله اتفاق مهمی را شاهد بودیم که همان رکورد کمترین امتیاز لازم برای دریافت دعوتنامه میباشد. نکات مهمی که قابل توجه است:

·        این چهارمین انتخاب پیاپی است که شاهد افت حداقل امتیاز لازم هستیم.

·        همچنین این چهارمین انتخاب است که افراد بدون پیشنهاد شغلی معتبر و یا دعوتنامه های استانی انتخاب میشوند.

·        اضافه بر موارد بالا این چهارمین انتخاب پیاپی است که بیش از 1500 دعوتنامه صادر شده.

·        این سری انتخاب متقاضیان فرصت خوبی بود برای افرادی که امتیازات بالایی از نظر سن یا تحصیلات یا مهارتهای زبانی نداشتند تا بتوانند دعوتنامه دریافت کنند.

این دور از انتخاب اکسپرس انتری مثل دوره قبل برای متقاضیانی که امتیازاتشان کم است بسیار نویدبخش است که به احتمال زیاد در دوره بعدی انتخاب خواهند شد و دعوتنامه خواهند گرفت. همچنین کاندیداهایی که شانس آنها خیلی کم است امید آن را دارند تا با تقویت زبان و افزودن چند ماه به سابقه شغلی خود بتوانند شانس خود را افزلیش دهند و از این فرصتی که با پایین آمدن حداقل امتیازات لازم بوجود آمده نهایت استفاده را بکنند.

قراین و اوضاع و احوال حاکی از آن است که همانگونه که پیش بینی می شد سیستم آنطور که مورد نظر محافظه کاران بود قابلیت و کارآیی ندارد و نیاز کانادا به مهاجر نیروی متخصص به اندازه ای است که چاره ای جز انعطاف و پایین آوردن سطح امتیازات برای دادن دعوتنامه های بیشتر ندارند.
سیستم ورود سریع که از طرف برخی از حقوقدانان از همان آغاز خبط بزرگ یا Big Failure خوانده شد این روزها می رود تا نظر همان حقوقدانان را اثبات کند چرا که عملا در تامین نیروی مورد نیاز بازار کار کانادا ناکارآمد بوده است.
با توجه به این شرایط به شدت به دوستان توصیه می کنم حتما پروفایل خود را در سیستم Express Entry ایجاد کنند و تنها به این دلیل که پیشنهاد شغل ندارند از این موضوع چشم نپوشند.
گفتنی است خدمات مجموعه CIRA نیز می تواند این عزیزان را برای دریافت پیشنهاد شغل کمک کند.
برای شمارش امتیاز خود در سیستم ورود سریع اینجا را کلیک کنید برای اطلاع از جزییات سیستم این ویدیو را ببینید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar