سومین نشست‌ آزاد گفتگو در آموزشگاه زبان کنپارس
25 سپتامبر 2012 - 21:43
بازدید 261
12

سومین نشست از مجموعه نشست‌های آشنایی با مصاحبه استان کبک: ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود. به منظور اطلاع‌رسانی هر چه بهتر و کاهش نگرانی‌های مربوط به جلسات مصاحبه کبک، نشست‌های ازاد گفتگو با حضور مدیر دفتر تهران کاریابی بین‌المللی کنپارس و موکلینی که تجربه حضور در مصاحبه استان کبک را دارند، برگزار می‌شود. به گزارش دفتر […]

ارسال توسط :
پ
پ

سومین نشست از مجموعه نشست‌های آشنایی با مصاحبه استان کبک: ۱۰ مهرماه برگزار می‌شود.

به منظور اطلاع‌رسانی هر چه بهتر و کاهش نگرانی‌های مربوط به جلسات مصاحبه کبک، نشست‌های ازاد گفتگو با حضور مدیر دفتر تهران کاریابی بین‌المللی کنپارس و موکلینی که تجربه حضور در مصاحبه استان کبک را دارند، برگزار می‌شود.

به گزارش دفتر روابط عمومی و تبلیغات کنپارس، مدیر آموزشگاه زبان‌های خارجی با اعلام این خبر اظهار داشت: «طولانی شدن زمان دعوت به مصاحبه برخی از پرونده‌های کبک باعث ایجاد نگرانی برای تعدادی از موکلین گردیده است که به همین منظور تصمیم گرفته شد برای آگاهی هر چه بیشتر این عزیزان، هر دو هفته یک بار نشست‌های آزادی را با حضور مهندس مختاری و موکلین و دوستانی که تجربه حضور در مصاحبه‌ها را داشته‌اند، در آموزشگاه زبان کنپارس برگزار کنیم. امیدواریم با این کار ضمن افزایش اطلاعات و سطح آمادگی‌ها، موجبات آرامش هر چه بیشتر موکلین را فراهم آوریم.»

گفتنی است سومین نشست از این سلسله نشست‌ها در تاریخ ۱۰ مهرماه  و در آموزشگاه زبان‌های خارجی کنپارس به نشانی خیابان ولی عصر، بالاتر از پل همت، کوچه سیدالشهدا برگزار می‌گردد.

علاقمندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر و ثبت نام با این آموزشگاه تماس بگیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar