سومین رشته فهرست مشاغل فدرال تکمیل شد
04 اکتبر 2013 - 22:48
بازدید 358
8

در ادامه اطلاع‌رسانی درباره فهرست مشاغل فدرال مربوط به سال مهاجرتی 2013-2014، امروز 4 اکتبر 2013، سومین رشته از این فهرست با رسیدن به سقف 300 پرونده پذیرفته‌شده، رسما تکمیل اعلام شد. بدین ترتیب اداره مهاجرت دیگر پرونده‌ای در رشته «مهندسین کامپیوتر (به جز مهندسین نرم‌افزار/طراحان)» (NOC2147) تحویل نخواهد گرفت مگر اینکه متقاضی، دارای نامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

در ادامه اطلاع‌رسانی درباره فهرست مشاغل فدرال مربوط به سال مهاجرتی 2013-2014، امروز 4 اکتبر 2013، سومین رشته از این فهرست با رسیدن به سقف 300 پرونده پذیرفته‌شده، رسما تکمیل اعلام شد. بدین ترتیب اداره مهاجرت دیگر پرونده‌ای در رشته «مهندسین کامپیوتر (به جز مهندسین نرم‌افزار/طراحان)» (NOC2147) تحویل نخواهد گرفت مگر اینکه متقاضی، دارای نامه درخواست اشتغال از یک کارفرمای کانادایی باشد.

این رشته شغلی بعد از «تحلیل‌گر مالی و سرمایه‌گذاری» (NOC1112) و «برنامه‌نویس کامپیوتر و پردازنده رسانه‌های تعاملی» (NOC2174)، سومین رشته‌ای است تکمیل می‌شود و به دنبال آن رشته «مدیران حوزه‌های مهندسی» (NOC0211) قرار دارد که با پذیرش 238 پرونده، تنها 62 پرونده تا تکمیل شدن فاصله دارد.

برخلاف این موارد، رشته‌هایی چون مهندسی نفت، مهندسی معدن، نقشه‌برداری، متخصصین گفتاردرمانی و شنوایی‌سنجی، مهندسی هوا‌فضا و چند رشته دیگر در 5 ماه گذشته زیر 10 پرونده پذیرش داشته‌اند و بعید است این رشته‌ها تا اتمام برنامه امسال حتی به نیمی از ظرفیت 300 پرونده‌ای خود هم برسند.

همچنین تا این تاریخ یعنی 5 ماه بعد از آغاز برنامه جدید، 2095 پرونده از 5000 پرونده (بیش از 40 درصد) ظرفیت امسال پذیرش شده است.

سایر آمار فهرست را اینجا ببینید.

اگر رشته شما در میان مشاغل فهرست نیروی متخصص فدرال موجود است می‌توانید در تماس با دفتر کنپارس در مورد میزان امتیاز و شرایط تقاضا برای این برنامه مطلع شوید.

علاوه بر این برنامه فنی-حرفه‌ای فدرال هم پذیرش پرونده دارد.

همچنین برنامه نیروی متخصص کبک هم‌اکنون باز است و در تعداد بیشتری از رشته‌های شغلی پذیرش پرونده دارد.

می‌توانید با تکمیل فرم ارزیابی، به صورت رایگان از وضعیت امتیازی خود در مورد هر یک از این برنامه‌ها مطلع شده و از مشاوره رایگان کارشناسان کنپارس بهره ببرید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar