سهمیه ویزاهای سال ۲۰۱۴ در هر یک از دفاتر کانادا
18 مارس 2014 - 6:46
بازدید 355
6

اداره مهاجرت کانادا سهمیه برنامه‌ریزی شده برای نهایی کردن پرونده‌ها و صدور ویزا در هر یک از دفاتر ویزای کانادا در گروه اقتصادی را مشخص کرد. گروه اقتصادی economic شامل ویزاهای نیروی متخصص فدرال، نیروی متخصص کبک، سرمایه‌گذاری فدرال و کبک، گروه تجربه کانادایی CEC و برنامه‌های استانی است. می‌توانید جزییات این جدول را در […]

ارسال توسط :
پ
پ

اداره مهاجرت کانادا سهمیه برنامه‌ریزی شده برای نهایی کردن پرونده‌ها و صدور ویزا در هر یک از دفاتر ویزای کانادا در گروه اقتصادی را مشخص کرد. گروه اقتصادی economic شامل ویزاهای نیروی متخصص فدرال، نیروی متخصص کبک، سرمایه‌گذاری فدرال و کبک، گروه تجربه کانادایی CEC و برنامه‌های استانی است. می‌توانید جزییات این جدول را در اینجا ببینید.

در دفتر آنکارا مجموعا ۳۹۰۰ پرونده در گروه اقتصادی در سال ۲۰۱۴ نهایی خواهند شد که ۶۰۰ مورد آن مربوط به نیروی متخصص کبک و ۱۵۵۰ مورد نیروی متخصص فدرال است. همچنین ۱۰۰۰ پرونده سرمایه‌گذاری کبک و ۵۵۰ پرونده سرمایه‌گذاری فدرال هم در این ویزاآفیس به نتیجه خواهند رسید.

در پاریس که از گذشته تعدادی از پرونده‌های آنکارا (انتقالی از سوریه) به آنجا منتقل شده جمعا ۱۰۴۱۹ ویزا صادر خواهد شد که ۹۴۰۰ مورد آن در زمینه ویزای نیروی متخصص کبک است.

بیشترین تعداد پرونده‌های خاتمه یافته به ترتیب مربوط به دفاتر لندن با ۱۶۶۲۷ مورد (لندن نظیر پاریس، یکی از مراکز RPC است که بررسی پرونده‌های منطقه‌ای را بر عهده دارد و پرونده‌های در آن منحصرا مربوط به خود این دفتر نیست)، مانیل با کمی کمتر از ۱۶ هزار پرونده، دهلی نو با کمی بیش از ۱۴ هزار مورد و هنگ کنگ با حدود ۱۳ هزار و پانصد پرونده خواهند بود.

در مجموع برای نهایی شدن وضعیت ۱۸۳ هزار و ۷۶۰ پرونده در گروه اقتصادی برنامه‌ریزی شده است.

فهرست را اینجا ببینید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar