سرویس‌های جدید کنپارس در مورد معرفی مشاغل کانادایی و…
22 سپتامبر 2009 - 23:24
بازدید 405
4

  آشنایی اجمالی با آنچه کنپارس در نیمه دوم سال ۱۳۸۸ برای شما تدارک دیده است  به دلیل سوالات بی‌شماری که خوانندگان این وب سایت و مراجعین به دفاتر کنپارس درباره جزییات مشاغل مختلف کانادا مطرح می‌کنند کنپارس با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان مجموعه در ایران و کانادا، سرویس‌های متنوع و منحصربفردی را طراحی کرده […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

آشنایی اجمالی با آنچه کنپارس در نیمه دوم سال ۱۳۸۸ برای شما تدارک دیده است 

به دلیل سوالات بی‌شماری که خوانندگان این وب سایت و مراجعین به دفاتر کنپارس درباره جزییات مشاغل مختلف کانادا مطرح می‌کنند کنپارس با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان مجموعه در ایران و کانادا، سرویس‌های متنوع و منحصربفردی را طراحی کرده و در مرحله اجرا دارد که به مرور جزییات آنها را به اطلاع عموم می‌رساند. در اینجا به اختصار به معرفی بخشی از این خدمات می‌پردازیم. 

کنپارس از بیش از دو سال پیش با شعار محوری «مهاجرت شما هدف ما نیست. ما به موفقیت شما در سرزمین جدید می‌اندیشیم» مجموعه منسجمی از برنامه‌های متنوع را به قصد آماده‌سازی هر چه بیشتر و بهتر مهاجرین به کانادا و با هدف یاری آنها برای شروعی موفق در سرزمین جدید طراحی و اجرا کرده است. هم اکنون در فاز جدید این حرکت، این شرکت بنا دارد تا با متنوع‌تر، کاراتر و اقتصادی‌ترکردن این خدمات برای متقاضیان و علاقه‌مندان و خصوصاً افراد طرف قرارداد کنپارس، زمینه مناسبی برای بهره‌گیری آنها فراهم آورد. اهم این برنامه‌ها به قرار زیر است: 

مطالب مربوط به معرفی مشاغل در وب سایت کنپارس

همانطور که تا کنون در مورد چند شغل مطالب محدودی ارائه شده است، کنپارس در نظر دارد معرفی مشاغل مختلف مورد نیاز بازار کار کانادا را با نظمی بهتر در این وب سایت ادامه و توسعه دهد. اولویت با مشاغل فهرست مورد نیاز فدرال و همچنین فهرست مشاغل اولویت‌دار کبک است. هر هفته حداقل دو پست مربوط به معرفی مشاغل در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. پست‌های مربوط به هر شغل، بسته به جزییات ضروری بین ۱ تا ۳ پست خواهند بود. این پست‌ها شمایی کلی از شغل مربوطه و مسیر طی کردن آن توسط مهاجرین ارائه می‌دهند. 

جزوات معرفی مشاغل

این سرویس که کاملا جدید است در قالب جزواتی بین ۸۰ تا ۱۲۰ صفحه به معرفی کامل یکی از مشاغل مورد نیاز بازار کار کانادا و اطلاعات کلیدی مرتبط با آن می‌پردازد. در این جزوات، مخاطب با شرح وظایف شغلی رشته در کانادا، مدارک و مجوزهای ضروری، مهارت‌های مورد نیاز برای آن رشته، مقایسه حقوق دریافتی آن رشته در مناطق مختلف، وضعیت آینده شغلی، مراکز آموزشی معتبر، انجمن‌های مرتبط و سایر اطلاعات ضروری آشنا می‌شود. جزییات این سرویس، نحوه تهیه جزوات و امتیازات خاص افراد طرف قرارداد کنپارس برای تهیه این جزوات در آینده نزدیک به اطلاع عموم می‌رسد. علاقه‌مندان با مطالعه جزوه مربوطه به طور کامل در جریان جزییات آن رشته قرار خواهند گرفت و پاسخ تمام پرسش‌های کلیدی خود را خواهند یافت. 

جزوات معرفی زمینه‌های سرمایه‌گذاری

در این جزوات که حجم آنها از جزوات معرفی مشاغل بسیار بیشتر است، مخاطب در جریان اطلاعات کلیدی مربوط به راه‌اندازی یک کسب و کار شخصی یا خرید نمایندگی یک فرنچایز در کانادا یا فعالیت در امور واردات و صادرات قرار می‌گیرد. این جزوات برای کسانی که در اندیشه فعالیت مستقل و درآمدزا هستند بسیار خواندنی خواهند بود. 

بسته‌های اطلاعات شخصی معرفی مشاغل و آمادگی برای بازار کار کانادا و بسته‌های سرمایه‌گذاری

این سرویس که تکامل یافته سرویس موجود بوده و در کنار سایر خدمات دیگر شکل نوینی به خود خواهد گرفت، می‌تواند یکی از ابزارهای موثر کاریابی در کانادا برای مهاجرین باشد. هدف از این بسته‌ها، معرفی اطلاعات بسیار مفید، دقیق و جزیی با توجه به وضعیت شغلی و تحصیلی متقاضی و آماده‌سازی مواردی چون رزومه حرفه‌ای و کاورلتر برای وی است. در تغییرات صورت گرفته فهرستی از عناوین خدمات قابل عرضه به متقاضی اعلام و انتخاب جزییات به اختیار وی سپرده شده است. سرویس جدید به گونه‌‌ای تعریف شده که برای مشتری کاربردی‌تر، موثرتر، شفاف‌تر و اقتصادی‌تر باشد و با تقسیم هزینه‌های جستجو، تهیه و تولید اطلاعات با مشارکت طیف گسترده‌تری از افراد، امکان پوشش گسترده‌تری را فراهم آورد. در آینده نزدیک جزییات این سرویس اعلام خواهد شد.

در کنار این‌ها، بسته‌های اطلاعاتی سرمایه‌گذاری هم تغییراتی کرده تا درخواست اطلاعات، محاسبه هزینه‌ها و آماده‌سازی اطلاعات شفاف‌تر، کاربردی‌تر و اقتصادی‌تر شود. 

و اینکه …

به زودی پست‌های اطلاعاتی ویژه بر روی وب سایت کنپارس خواهند آمد. دسترسی به مطالب این پست‌ها منحصر به مشتریان کنپارس یا کسانی خواهد بود که یکی از خدمات اطلاعاتی کنپارس (جزوات معرفی مشاغل، بسته‌های اطلاعات شخصی یا …) را تهیه کرده باشند. در این پست‌ها، به روزرسانی اطلاعات خدمات ارائه شده و همچنین اطلاعات مفیدی که تهیه آنها هزینه و تخصص بیشتری را نیازمند است ارائه می‌شود. جزییات این امر در زمان خود به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.  

هدف کنپارس توسعه روزافزون کمی و کیفی خدمات خود است تا شما مهاجرتی آسان‌تر، موفقیت‌آمیزتر و مطمئن‌تری را تجربه کنید. کنپارس فراتر از این‌ها، می‌خواهد همراه مطمئنی برای شما در سالیان اول مهاجرت در جامعه جدید باشد. با ما باشید تا با خدمات ما در آینده بیشتر آشنا شوید. 
 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar