سردرگمی متقاضیان در مورد چگونگی ارسال پاسپورتها برای صدور ویزا
01 می 2012 - 10:10
بازدید 644
9

  علی مختاری؛ خبر بسته شدن بخش ویزای سفارت کانادا در تهران منتشر شده است افراد بسیاری را سرگردان کرده است. پیش از این از متقاضیان مهاجرت بر اساس نامه دریافتی از اداره ویزای مربوطه در آنکارا و یا ورشو درخواست می شد که پاسپورت خود را به همراه مدارک خواسته شده به سفارت کانادا […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

علی مختاری؛

خبر بسته شدن بخش ویزای سفارت کانادا در تهران منتشر شده است افراد بسیاری را سرگردان کرده است. پیش از این از متقاضیان مهاجرت بر اساس نامه دریافتی از اداره ویزای مربوطه در آنکارا و یا ورشو درخواست می شد که پاسپورت خود را به همراه مدارک خواسته شده به سفارت کانادا در تهران تحویل دهند و آن سفارت ترتیب انتقال پاسپورتها برای صدور ویزا را در اداره مربوطه می داد.

از زمانی که این بخش در سفارت تهران تعطیل شده است به همه سرویسهای پستی اطلاع داده اند که سفارت کانادا در تهران هیچ مدرکی را قبول نمی کند و مراجعه افراد به سفارت هم حاکی از این است که سفارت هیچگونه خدماتی در این زمینه به این متقاضیان ارایه نمی کند. از سوی دیگر ارسال پاسپورت به خارج از ایران از طریق پست و یا شرکتهای مشابه ممنوع است.

 ظرف دو روز گذشته تماسها و نیز مکاتباتی را با ادارات ورشو و آنکارا داشته ایم و در این مورد خواسته ایم تعیین تکلیف کنند و امروز پاسخ آنها دریافت شد که اعلام کرده اند از مشکل پیش آمده مطلعند و خواسته اند منتظر اعلام بعدی آنها باشیم و این به این معنی است که ظاهرا چاه نکنده منار را دزدیده اند و هنوز نمی دانند که راه حل این مشکل چیست.

البته با توجه به محدودیتهایی که هست احتمال می دهم در نهایت همین سفارت کانادا در تهران ملزم به دریافت و ارسال پاسپورتها شود. اخبار دریافتی بعدی در همین سایت اعلام می شود بنابراین لطفا از تماسهای مکرر و ارسال ایمیل و کامنت در وبلاگ  و طرح سوال مجدد خودداری کنید. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar