ساسکاچوان برای ۸۵ متقاضی دعوت‌نامه صادر کرد
15 مارس 2022 - 7:10
بازدید 598
13
ساسکاچوان در تاریخ ۸ مارچ ۲۰۲۲ انتخابی را برگزار و برای ۸۵ متقاضی زیرگروه‌های اکسپرس انتری و مشاغل مورد تقاضا دعوت‌نامه صادر کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

ساسکاچوان در تاریخ ۸ مارچ ۲۰۲۲ انتخابی را برگزار و برای ۸۵ متقاضی زیرگروه‌های اکسپرس انتری و مشاغل مورد تقاضا دعوت‌نامه صادر کرد.

در انتخاب ۸ مارچ، ۳۹ دعوت‌نامه به متقاضیان زیرگروه اکسپرس انتری و ۴۳ دعوت‌نامه به متقاضیان زیرگروه مشاغل مورد تقاضا تعلق گرفت.

حداقل امتیاز برای هر دو زیرگروه، در سیستم رتبه‌بندی ابراز علاقه ساسکاچوان (EOI)، ۸۷ بود و آن‌ها باید در یکی از ۳۱ شغل سابقه کار داشته باشند.

در پاسخ به بحران اوکراین، ساسکاچوان همچنین سه دعوت‌نامه برای متقاضیان اکسپرس انتری صادر کرد که در اوکراین زندگی می‌کنند. ساسکاچوان، این کار را در ۴ مارچ هم انجام داده و از ۳۶ اوکراینی دعوت کرده بود تا برای گواهی استانی درخواست دهند.

در مقایسه با سال‌های پیش، انتخاب‌های ساسکاچوان در سال جاری میلادی کمتر بوده است. از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون، ساسکاچوان در مجموع برای ۲۲۵ متقاضی مهاجرت دعوت‌نامه صادر کرده است. در حالی که تا ۱۱ مارچ ۲۰۲۱، این استان ۱۹۷۵ دعوت‌نامه برای متقاضیان صادر کرده بود.

سخنگوی دولت ساسکاچوان اظهار داشته است: ساسکاچوان از افراد با تجربه و تحصیلات در مشاغل پر تقاضا دعوت می‌کند که پیشنهاد استخدام ندارند. برنامه مهاجرتی ساسکاچوان، رسیدگی به درخواست‌های افراد با پیشنهاد کار از کارفرمایان ساسکاچوان را برای رفع فوری کمبود نیروی کار در اولویت قرار می‌دهد. از آنجایی که در ماه‌های اخیر، تعداد بیشتری درخواست از افراد با پیشنهاد استخدام دریافت کرده‌ایم، انتخاب‌های برنامه مهاجرتی ساسکاچوان متناسب با آن‌ها تنظیم شده‌اند.

زیرگروه اکسپرس انتری

زیرگروه اکسپرس انتری برنامه استانی است که با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است.

سیستم اکسپرس انتری، متقاضیان سه برنامه مهاجرت اقتصادی فدرال را مدیریت می‌کند: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه نیروی کار فنی فدرال و برنامه تجربه کانادایی.
متقاضیانی که در سیستم اکسپرس انتری پروفایل دارند، برای دریافت دعوت‌نامه از استان ساسکاچوان، باید در سیستم EOI ساسکاچوان هم پروفایلی ایجاد کنند.

گواهی استانی، ۶۰۰ امتیاز به امتیاز متقاضیانِ سیستم اکسپرس انتری اضافه و دریافت دعوت‌نامه از اداره مهاجرت کانادا را تضمین می‌کند.

زیرگروه مشاغل مورد تقاضا

زیرگروه مشاغل مورد تقاضا، برای متقاضیانی است که در سیستم اکسپرس انتری پروفایل ندارند. این زیرگروه به نیروی کار با مهارت بالا و با سابقه ‌کار در یکی از مشاغل مورد تقاضا در ساسکاچوان اختصاص دارد که پیشنهاد شغلی از این استان ندارند.

برای ارائه درخواست از طریق زیرگروه مشاغل مورد تقاضا، شهروندان خارجی ابتدا باید به‌صورت آنلاین پروفایل EOI ایجاد کنند.

سیستم EOI، به ساسکاچوان امکان انتخاب متقاضیانی را می‌دهد که پتانسیل پیشرفت در این استان سرسبز را دارند. متقاضیان در این سیستم بر اساس سابقه کار، میزان تحصیلات، دانش زبان، سن، و ارتباط با استان ارزیابی شده و توانایی‌شان برای اقامت در ساسکاچوان سنجیده می‌شوند.

خدمات شرکت کنپارس

برای دریافت مشاوره رایگان و انواع خدمات مهاجرتی از طریق شرکت کنپارس می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۹، ۰۲۱۹۱۰۰۸۳۳۸ یا ۰۲۱۵۹۱۷۴۰۰۰ تماس گرفته، یا اطلاعات خود را از طریق چت آنلاین سایت یا دایرکت اینستاگرام ارسال کنید و یا اینکه فرم ارزیابی رایگان ما را پر فرمایید تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.

همچنین می‌توانید پرسش‌های خود را از طریق شماره‌های واتس اپ ۰۹۲۲۴۶۳۵۴۵۲ و ۰۹۰۳۴۹۴۱۴۵۶ از ما بپرسید و پاسخ آن‌ها را از طریق همین شماره‌ها دریافت کنید.
*لطفاً توجه داشته باشید که شرکت کنپارس خدمات دریافت پیشنهاد کار به متقاضیان ارائه نمی‌دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

مراقب تشابه نام‌ها باشید! مارا با نام کنپارس به دوستان خود معرفی کنید.
This is default text for notification bar